Branchedag 2018

05 sep 2018 kl. 09:30 - 16:30

Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart



Fremtiden er nu, vol 2 - hvordan kommer vi videre ?


På Dansk Details Branchedag, den 5. september 2018 – hvor Skobranchen.dk’s medlemmer selvfølgelig også er velkomne - prøver vi at følge op på sidste års utroligt spændende indlæg og vi kan garantere, at vi igen i år har fået nogle fantastiske kapaciteter til at give deres bud på, hvordan I kommer videre i en verden af forandringer på godt og ondt.

Dagens program:

Kl. 9.30-10.00 Ankomst og morgenmadsbuffet

Kl. 10.00 Velkomst v/Jørgen Rubæk Krebs

Kl. 10.15 Den digitale transformation - de store linjer
v/Tim Frank Andersen, Charlie Tango

Flere og flere brancher bliver ramt af voldsomme forandringer drevet af den eksponentielle udvikling indenfor stort set alle teknologiområder.

Det ændrer fuldstændig markedsvilkårene for mange virksomheder og kravene til at forstå hvad der sker og være i stand til at reagere bliver større og større. I foredraget forklarer Tim Frank Andersen hvor årsagen til disse omvæltninger skal findes og hvad man som virksomhed kan gøre for at ruste sig. Han kommer med en række eksempler på, hvordan store og små organisationer har båret sig ad med at øge deres reaktions- og innovationsevne. Derudover giver han en række konkrete bud på, hvad vi kan forvente os af de næste 5-10 års digitale udvikling.

Kl. 11.20 Fremtidens fysiske butik
v/Louise Byg Kongsholm, pej gruppen.

Nettet har ændret måden, vi køber ind på. Med rekordfart. Forbrugerne er nemlig vilde med valgfrihed. Intet er bedre end at kunne købe ind i hele verden, når man vil. At få adgang til et større udvalg. Bedre priser. At kunne købe ind fra sofaen og få varerne leveret. Det er ikke lig med, at de fysiske butikker dør. Der er stadig et stort behov for service, viden, inspiration og oplevelser. Og da 90 procent af alle købsbeslutninger slet ikke er rationelle, så skal butikken nok overleve. Men der er behov for at gentænke position og setup af salgskanaler, og det skal gå hurtigt. Der er ikke plads til middelmådighed og halvdårlige koncepter, forbrugerne er alt for utålmodige og hårde i deres valg og fravalg.

Kl. 12.30 – 13.15 Frokost

Kl. 13.20 Bliv klogere på omnichannel
v/Rasmus Houlind, Agillic

Hvordan agerer kunderne i dag forud og i forbindelse med et køb? Hvad er de nye teknologiske muligheder til at understøtte dette? Og hvad betyder det for din virksomheds måde at drive kommunikation, service og ikke mindst handel på? Rasmus Houlind arbejder til dagligt som Chief Strategy Officer i Marketing Automation virksomheden Agillic.

Rasmus er af de personer med mest viden om omnichannel handel. Han har sin eftaring med Omnichannel Marketing, e-handel og CRM fra arbejdet med kunder som Matas, Storytel, SPORTMASTER, Tivoli, FitnessWorld, Interflora, Toyota, Nordisk Film Biografer m.fl. og har udgivet bestselleren om omnichannel ”Hvis det handler om mig, så køber jeg”.

14.25 – 14.40 Kaffe- kagebuffet

Kl. 14.45 Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken
v/Trine-Maria Kristensen, Inspiration og hjælp til digital information

Udfordringen er ofte, at man på Facebook eller Instagram kan have mange fans og annoncere sig til mange kliks. Og det er jo fint med kendskab til butikken online. Men hvad kan sociale medier tilbyde som faktisk fungerer for den fysiske butik og hvordan kan du i din butik arbejde med det, der virker i stedet for bare med det Facebook gerne vil sælge.

Kl. 15.45 Spørgsmål og afrunding


Tim Frank Andersen vil - udover selv at holde et spændende indlæg - være dagens tovholder som binder foredragene sammen.

Tim vil ligeledes stille relevante spørgsmål til foredragsholderne og der bliver også rig lejlighed til, at deltagerne kan få svar på nogle af deres spørgsmål.

På Brancehdagen får du: spændende indlæg, morgenbuffet ved mødets start, frokost inkl. én øl/vand samt kaffebuffet om eftermiddagen.

Arrangør: Dansk Detail, Toldbodgade 55B, 1253 København K

Sponsor: Manufakturhandlerforeningen i Kjøbenhavns Almene Fond

Medlemspris

Salg lukket


Pris for ikke medlemmer

Salg lukket

Trine-Maria Kristensen

Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken

Louise Byg Kongsholm

Fremtidens fysiske butik

Tim Frank Andersen

Den digitale transformation - de store linjer

Rasmus Houlind

Bliv klogere på omnichannel