Hvordan tjener man penge på native advertising? Fire medier deler ud af deres erfaringer!

14 jun 2016 kl. 17:00 - 18:30

Bolius Boligejernes Videncenter A/S, Jarmers Pl. 2, 1551 København


Annoncepriserne falder, mens de betalende papirabonnenter bliver færre og færre. Journalistikken er med andre ord i en voldsom indtjeningskrise, hvor det haster med at finde alternative indtjeningsmuligheder.

Sponsoreret indhold - eller native advertising - virker som et af de bedste bud på en seriøs indtjeningsmodel og bliver nævnt alle steder på de store mediekonferencer lige nu.

Ved dette DONA-arrangement deler fire af Danmarks største eller mest toneangivende mediehuse ud af deres erfaringer med sponsoreret indhold.

For hvordan skal man gribe det an og styre uden om alle faldgruberne? Det får vi fire meget forskellige bud på.

Deltagere:

  • Frederik Andersen, CEO, VICE Denmark.
  • Stine Bjerre Herdel, Kommerciel Redaktør, Børsen.
  • Caroline Nexøe-Larsen, Project Manager, Egmont Creative Marketing
  • Andreas Bay-Larsen, Digital Redaktør, Mandag Morgen.

Bolius.dk har venligst stillet lokaler med udsigt til Ørstedsparken til rådighed, centralt i København. De giver også vand, kaffe og frugt.

Tid: 14. Juni, kl. 17-18.30
Sted: Jarmers Plads 2, 1551 København V
Pris: 100 kroner (Gratis for DONA-medlemmer)

***
DONA er en forening for alle, der arbejder med onlinemedier. Vi har en mailingliste med over 1200 webkommunikatører, der debatterer, stiller spørgsmål og giver nyttige tips om trends og kommunikation på nettet. Som betalende medlem får du rabat ved en række kurser, konferencer og møder.

Billet for ikke-medlemmer af DONA

Salg lukket


Billet for DONA-medlemmer (køber skal være DONA-medlem)

Salg lukket


Billet OG 1 års DONA-medlemsskab (inkl. gratis arrangementer i 2016)

Salg lukket