Zum Hauptinhalt springen
Veranstaltung beendet - Haben Sie diese Veranstaltung verpasst? Sehen Sie sich diese handverlesene Auswahl an!Für Details zu vergangenen Veranstaltungen scrollen Sie einfach nach unten.

Laden...

 
 

Andere Veranstaltungen dieses Veranstalters

Wiederholte Besuche von Veranstaltungen

Laden...

 
 

Laden...

 
 

Heiße

Laden...

 
 

Nearby events

  • Bist du ein Veranstalter?

    Maximiere den Erfolg Deines Events mit Billetto - der Ticketing-Plattform, die Ihnen hilft, mehr Tickets zu verkaufen, einfacher zu promoten und Zeit zu sparen.

  • Branchedag 2018

    Veranstaltung beendet

    Branchedag 2018

    Ab 495,00 DKK

    Ort

    Datum

    05. September 2018, 09:30 Uhr - 16:30
    Billetto Peace of Mind
    Buchen Sie mit Vertrauen: Billetto garantiert eine Rückerstattung für stornierte Veranstaltungen, damit Sie sich keine Sorgen machen müssen. Erfahre mehr
    Akzeptierte Zahlungsarten:

    Beschreibung


    Fremtiden er nu, vol 2 - hvordan kommer vi videre ?


    På Dansk Details Branchedag, den 5. september 2018 – hvor Skobranchen.dk’s medlemmer selvfølgelig også er velkomne - prøver vi at følge op på sidste års utroligt spændende indlæg og vi kan garantere, at vi igen i år har fået nogle fantastiske kapaciteter til at give deres bud på, hvordan I kommer videre i en verden af forandringer på godt og ondt.

    Dagens program:

    Kl. 9.30-10.00 Ankomst og morgenmadsbuffet

    Kl. 10.00 Velkomst v/Jørgen Rubæk Krebs

    Kl. 10.15 Den digitale transformation - de store linjer
    v/Tim Frank Andersen, Charlie Tango

    Flere og flere brancher bliver ramt af voldsomme forandringer drevet af den eksponentielle udvikling indenfor stort set alle teknologiområder.

    Det ændrer fuldstændig markedsvilkårene for mange virksomheder og kravene til at forstå hvad der sker og være i stand til at reagere bliver større og større. I foredraget forklarer Tim Frank Andersen hvor årsagen til disse omvæltninger skal findes og hvad man som virksomhed kan gøre for at ruste sig. Han kommer med en række eksempler på, hvordan store og små organisationer har båret sig ad med at øge deres reaktions- og innovationsevne. Derudover giver han en række konkrete bud på, hvad vi kan forvente os af de næste 5-10 års digitale udvikling.

    Kl. 11.20 Fremtidens fysiske butik
    v/Louise Byg Kongsholm, pej gruppen.

    Nettet har ændret måden, vi køber ind på. Med rekordfart. Forbrugerne er nemlig vilde med valgfrihed. Intet er bedre end at kunne købe ind i hele verden, når man vil. At få adgang til et større udvalg. Bedre priser. At kunne købe ind fra sofaen og få varerne leveret. Det er ikke lig med, at de fysiske butikker dør. Der er stadig et stort behov for service, viden, inspiration og oplevelser. Og da 90 procent af alle købsbeslutninger slet ikke er rationelle, så skal butikken nok overleve. Men der er behov for at gentænke position og setup af salgskanaler, og det skal gå hurtigt. Der er ikke plads til middelmådighed og halvdårlige koncepter, forbrugerne er alt for utålmodige og hårde i deres valg og fravalg.

    Kl. 12.30 – 13.15 Frokost

    Kl. 13.20 Bliv klogere på omnichannel
    v/Rasmus Houlind, Agillic

    Hvordan agerer kunderne i dag forud og i forbindelse med et køb? Hvad er de nye teknologiske muligheder til at understøtte dette? Og hvad betyder det for din virksomheds måde at drive kommunikation, service og ikke mindst handel på? Rasmus Houlind arbejder til dagligt som Chief Strategy Officer i Marketing Automation virksomheden Agillic.

    Rasmus er af de personer med mest viden om omnichannel handel. Han har sin eftaring med Omnichannel Marketing, e-handel og CRM fra arbejdet med kunder som Matas, Storytel, SPORTMASTER, Tivoli, FitnessWorld, Interflora, Toyota, Nordisk Film Biografer m.fl. og har udgivet bestselleren om omnichannel ”Hvis det handler om mig, så køber jeg”.

    14.25 – 14.40 Kaffe- kagebuffet

    Kl. 14.45 Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken
    v/Trine-Maria Kristensen, Inspiration og hjælp til digital information

    Udfordringen er ofte, at man på Facebook eller Instagram kan have mange fans og annoncere sig til mange kliks. Og det er jo fint med kendskab til butikken online. Men hvad kan sociale medier tilbyde som faktisk fungerer for den fysiske butik og hvordan kan du i din butik arbejde med det, der virker i stedet for bare med det Facebook gerne vil sælge.

    Kl. 15.45 Spørgsmål og afrunding


    Tim Frank Andersen vil - udover selv at holde et spændende indlæg - være dagens tovholder som binder foredragene sammen.

    Tim vil ligeledes stille relevante spørgsmål til foredragsholderne og der bliver også rig lejlighed til, at deltagerne kan få svar på nogle af deres spørgsmål.

    På Brancehdagen får du: spændende indlæg, morgenbuffet ved mødets start, frokost inkl. én øl/vand samt kaffebuffet om eftermiddagen.

    Arrangør: Dansk Detail, Toldbodgade 55B, 1253 København K

    Sponsor: Manufakturhandlerforeningen i Kjøbenhavns Almene Fond

    Veranstalter

    Eventsort

    Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart

    Referenten

    Trine-Maria Kristensen
    Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken
    Louise Byg Kongsholm
    Fremtidens fysiske butik
    Tim Frank Andersen
    Den digitale transformation - de store linjer
    Rasmus Houlind
    Bliv klogere på omnichannel

    FAQ

    • Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?

      Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

    • Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?

      Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.

    • Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?

      Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.

    • Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?

      Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.

    • Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?

      Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.

    Veranstaltung beendet

    Branchedag 2018