Flora & Fauna - Danmarks Premiere
Flora & Fauna - Danmarks Premiere
Ort
Datum
Beschreibung
Danmarks premiere på Flora & Fauna.
Glæd dig til en aften, hvor vi sætter fokus på nogle af de mere ukendte destillerier.
Juul's har sammen med Diageo premiere på den nyeste frigivelse af 'Flora og Fauna'-whiskyserien.
'Flora og Fauna'-serien er særligt spændende, fordi den giver dig mulighed for at smage whiskyer, som man normalt sjældent møder som single malts. Hvornår har du sidst smagt Inchgower, Auchroisk eller Glen Spey?
Der bliver whisky for enhver smag, dog uden så meget røg.
Det bliver Diageos Senior Prestige Brand Ambassador, Mikael Lundén, som kommer og fortæller om de spændende whiskyer. Smagningen foregår derfor på engelsk.
Den legendariske 'Flora og Fauna'-serie startede i 1991. Dengang producerede mange af destillerierne ikke single malt.
Diageo (som hed United Distillers dengang) fik derfor den ide at lave en serien, hvor fans af destillerierne og deres ansatte kunne købe single malt fra de af deres destillerier, som normalt ikke frigav single malt. Oprindeligt var 'Flora og Fauna' kun tilgængelig på destillerierne og i få udvalgte butikker. Den første udgivelse indeholdt 22 whiskyer.
Aftens program:
- Glenlossie 10Y
- Inchgower 14Y
- Glen Spey 12Y
- Linkwood 12Y
- Strathmill 12Y
- Auchtroisk 10Y
- Mannochmore 12Y
- Blair Athol 12 Y
- Benrinnes 16Y
- Dailuaine 16Y
- Teaninich 10Y (ikke bekræftet endnu)
OBS. Vi håber at smage alle 11 whiskyer, men grundet transport vanskeligheder, ved vi i skrivende stund ikke om Teaninich når at komme til Danmark. Teaninich er derfor ikke medregnet i billetprisen, men ses som en bonus, hvis den når at lande inden smagningen!
Vi glæder os til at se dig!
** Smagningen foregår på engelsk**
Kontakt (Juul's Kundeservice)
Tlf.: 71 96 12 20
E-mail: support@juuls.dk
Tilmelding er bindende og billetter refunderes ikke.
Veranstalter
Den 29. oktober 1926 åbnede Svend Juul sin vinhandel, - S. JUUL VINHANDEL & BODEGA.
Ikke på den nuværende adresse, men lidt længere henne i gaden, hvor restaurant VIGGO nu ligger.
Vi flyttede herind i 1936 og forretningen er flere gange udvidet og bygget om. Bl.a. med store ændringer i 1976, 1996 og 2007/2008.
Ikke mindst på kælder- og lager siden er vi vokset ud af rammerne.
Efter de 3 generationer med familien Juul ved roret, Svend, John og Stig, er det siden 1988 os der,
først som medarbejdere og fra 1991 som ejere, har passet og videre udviklet denne dejlige vinhandel.
Det var således også os, der havde den fornøjelse at fejre firmaets 75 års forretnings-jubilæum den 29. oktober 2001.
Fra at være en lille lokal forretning har Juul’s Vinhandel udviklet sig til at være en velanskrevet og traditionel, men moderne og
landsdækkende vinhandel med en trofast kundekreds i såvel den private sektor, firmaer samt hoteller, barer og bedre restauranter.
Ud over vores egen faglighed opbygget gennem årene, har mange års samhandel med anerkendte huse i udlandet,
været med til at give os en viden og kærlighed til god vin og spiritus. Den vil vi altid gerne dele med vore interesserede kunder.
Kontakt:
Butik (Juul's Vin & Spiritus, Værnedamsvej)
Tlf.: (+45) 33 31 13
29 (Tryk '2' for Butik)
E-mail:
info@juuls.dk
Online (Kundeservice/Webhandel)
Tlf.: (+45) 71 96 12 20
E-mail:
support@juuls.dk
Eventsort
Josty, Pile Allé 14A, 2000 Frederiksberg
FAQ
-
Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?
Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.
-
Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?
Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.
-
Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?
Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.
-
Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?
Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.
-
Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?
Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.
Flora & Fauna - Danmarks Premiere
Ab 399,00 DKK