JUNK IN THE TRUNK - Bagagerumsloppemarked
JUNK IN THE TRUNK - Bagagerumsloppemarked
Ort
Datum
Beschreibung
TØM DIT PULTERKAMMER OG SÆLG DET PÅ ROSKILDE'S STØRSTE BAGAGERUMSLOPPEMARKED.
Oplev ægte retro, nostalgi og vintageting i Musicons hyggelige omgivelser.
Gå på opdagelse og gør et godt fund blandt de gamle og spændende ting.
Få en rigtig hyggelig dag for dig og din familie på Musicon, som samme dag foruden vort store loppemarked også inviterer til stort streetfoodmarked samt Vinyl- og grejmarked.
Benyt også muligheden for at besøge en af Musicons mange attraktioner, fx Ragnarock, Containerstriben, og Kunstsmedjen
DER ER GRATIS ADGANG FOR BESØGENDE - TILMELDING KUN FOR STADEHOLDERE.
Priser
- Stadeplads: Parkeringsbås = 250 kr. pr. plads
- Stadeplads: Hjørne parkeringsbås (salg fra 2 sider) = 400 kr. pr. plads
- Leje af bord: Begrænset antal = 100 kr. pr. bord
Regler for leje af stadeplads
Salg
- Der må ikke sælges fødevarer, drikkevarer og øvrige kioskvarer.
- Hvis der sælges ting, der måtte kræve en særlig godkendelse, påhviler det sælgerne selv at søge den fornødne tilladelse.
Mødetidspunkt
- Bagagerumssalget starter kl. 10:00 og slutter kl. 17:00.
- Mødetidspunkt for at opsætte dine ting for dagen, kan ske i mellem kl. 8-9.45
- Møder man ikke ind senest kl. 9.30, mister man plads og indbetaling.
Stadeplads
- Stadepladsen skal overholdes inden for de angivne mål. Dog kan man leje 2 stadepladser ad gangen
- Når man tilmelder sig bagagerumssalget er det indforstået at man holder sin plads fra start til slut og ikke pakker sammen før tid, da dette kan skabe forvirring for de deltagende samt besøgende.
Bil og parkering
- Da det ikke er et krav, kan man selv vælge om man vil parkere bilen på sin stadeplads eller et andet sted, men i mellem kl. 9.45 og 17 må man IKKE køre med bil på pladsen.
Borde og oprydning
- Har man bestilt et bord, bliver dette udleveret på dagen.
- Stadepladserne skal efterlades ryddede og rengjorte.
- Affald må ikke efterlades på pladsen eller ved affaldskurvene.
- Sørg altid for at rydde op efter dig selv når bagagerumssalget er over – på den måde får alle en bedre oplevelse.
Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til: info@pse-musicon.dk
Veranstalter
PSE Musicon er et firma stiftet af 2 aktører på Musicon, udsprunget af de muligheder bydelens samskabelse giver.
Med dybt kendskab til Musicon bydelen og dens aktører, laver vi events i og omkring bydelen ligesom vi bistår eksterne aktører med planlægning og afvikling af deres arrangementer.
Eventsort
P-Plads, Havsteensvej, 4000 Roskilde
FAQ
-
Ich habe mein Ticket nicht per Mail erhalten. Was soll ich tun?
Das erste was zu tun ist, ist dein Spam/Junk Filter und deine Inbox zu überprüfen. Deine Tickets wurden als Anhang verschickt und können von manchen Email-Diensten als Spam markiert werden. Alternativ kannst du deine Tickets immer in deinem Billetto-Account finden, welcher über einen Browser oder die Billetto-App verfügbar ist. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.
-
Ich möchte meine Tickets stornieren und eine Erstattung erhalten. Was soll ich tun?
Die Genehmigung einer Erstattung erfolgt ausschließlich durch Beurteilung des Veranstalters. Du solltest sie kontaktieren, um herauszufinden welche Möglichkeiten dir zur Verfügung stehen. Um dich mit einem Eventveranstalter in Verbindung zu setzen, antworte einfach auf die Bestätigungsemail oder nutze das "Veranstalter kontaktieren" Formular auf ihrem Profil. Für mehr Hilfe damit, hier lesen.
-
Ich habe mich auf der Warteliste registriert, was passiert nun?
Falls mehr Tickets verfügbar werden, wirst du benachrichtigt (per Email), sowie andere der Liste beigetreten sind. Käufe finden auf einer First-come-first-serve Basis statt. Für mehr Information, hier lesen.
-
Wo finde ich den Link zu einem Online-Event?
Sieh auf der Bestätigungsseite oder in deiner Bestätigungsmail nach. Normalerweise teilt der Veranstalter die Details in der Bestätigungsmail mit oder er könnte dir eine Follow-up-Mail mit einem Link zum Online-Event zukommen lassen. Du könntest eventuell auch die Eventbeschreibung aus Billetto durchlesen, wo Veranstalter beschreiben sollten,wie man dem Event online beitritt. Für mehr Info, hier lesen.
-
Was ist Erstattungsschutz und wieso brauche ich ihn?
Erstattungsschutz sichert dich ab, falls unvorhergesehene und unumgängliche Umstände dich daran hindern, am Event teilzunehmen. Für mehr Info, hier lesen.
JUNK IN THE TRUNK - Bagagerumsloppemarked
Ab 250,00 DKK