3D Printing & Supply Chains: Benefits & Business Opportunities (workshop)
3D Printing & Supply Chains: Benefits & Business Opportunities (workshop)
Fra DKK 937,50
Sted
Dato
Beskrivelse
WHAT:
This is an interactive workshop about the benefits and business opportunities posed by 3D printing adoption in the area of supply chain management. Our experts will share their insights based on years of experience in the industry and academia with lectures based on case studies, exercises and open discussions.
WHY:
3D printing is a fast growing technology and it will have a significant impact on the world economics. Within the next five years, supply chains will undergo a massive change thanks to the adoption of 3D printing and decentralized production. The majority of industries will be affected, from manufacturers to wholesalers. Join the workshop to understand how this technology will affect your business.
WHO:
The workshop is mainly directed to business owners and managers. However anyone with an interest is welcome to attend. There are no requirements to prior knowledge to the topic.
TAKEAWAYS:
By the end of the workshop you will be able to:
- Summarize the latest trends of 3D printing and additive manufacturing technology
- Recognize trends within emerging business models and adopt an appropriate strategy
- Select the right tools in order to get started towards 3D printing adoption and integration in your current business
- Make better and faster decisions regarding the use of 3D printing throughout the whole development process
Price: DKK 750 (ex. VAT)
The workshop will be in English. The facilitators do speak Danish.
Max. 20 participants. Min. 6 participants. If the number of participants is not reached, you will receive a written notification and a full refund.
Any qustions, please contact: Ingeborg Rosenvinge, TwentySeven, info@twentyseven.ai; Tlf: 4042 8533
Arrangør
Lokation
Thürmer Tools, Hammerholmen 18, 1, 2650 Hvidovre
Headliner


FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
3D Printing & Supply Chains: Benefits & Business Opportunities (workshop)
Fra DKK 937,50