Arbejdsglædeambassadør kursus

20 nov 2019 kl. 09:00 - 16:00

MBK, Pilestræde 61, 1112 København

Arbejdsglædeambassadør

Dette kursus er for dig der vil gøre en forskel på din arbejdsplads. Vi sætter fokus på arbejdsglæde og hvordan du kan være med til at tage ansvar for at skabe mere arbejdsglæde – for dig selv og for dine kolleger. Naturligvis med en masse konkrete redskaber du kan bruge bagefter.

Om dagen

Vores kursus er baseret på den nyeste forskning og viden om arbejdsglæde. Det bliver inspirerende, sjovt, håndgribeligt og brugbart. I løbet af dagen veksler vi mellem oplæg, dialog, refleksionsøvelser og gruppearbejde.

Du vil som arbejdsglædeambassadør gå fra dagen med:

  • Ny viden og inspiration
  • Redskaber du kan bruge til at skabe mere arbejdsglæde
  • En idébank med arbejdsglædeinitiativer
  • En plan for hvad du vil gøre – både for din egen og dit teams arbejdsglæde
  • Energien til at skabe en endnu gladere afdeling/arbejdsplads

Inden kurset

Inden kurset skal du forberede dig ved at se en 25 minutters video

Efter kurset

Værdien skabes ikke kun på dagen – den skabes i ugerne og månederne efter. Selvfølgelig bliver det et lærerigt, hyggelig og inspirerende kursus, men hvis du ikke aktivt gør noget efter dagen, sker der ikke noget. Derfor skal du være forberedt på at bruge tid og holde fokus på arbejdsglæden i månederne efter. Du får en sparringspartner (fra kurset), som du kan dele erfaringer med.

Agenda:

08:30 Morgenmad
09:00 Introduktion til arbejdsglæde – hvad er det og hvorfor er det vigtigt?
10:30 Pause
10:45 Værktøjskasse
12:30 Frokost
13:15 Arbejdsglæde i travle tider og forandringstider
13:30 Plan for arbejdsglæden
14:30 Pause
14:50 Opsamling plan for arbejdsglæden
15:30 Personlig plan for arbejdsglæden
15:45 Opsummering og afslutning
16:00 Tak for i dag

Du finder en detaljeret beskrivelse af hvert punkt i programmet her: 
https://arbejdsglaedenu.dk/portfolio/201911agamb/

Pris

DKK 4.800 ekskl. moms pr deltager

Prisen inkluderer:

  • 1-dags kursus
  • Morgenmad, frokost samt kaffe/the og vand hele dagen
  • Hand-outs med praktiske tips
  • Bogen “52 glade mandage”
  • Alle slides, videoer og materialer

Har du brug for en faktura via EAN? Ikke noget problem - send en mail med jeres faktureringsdetaljer til patricia@arbejdsglaedenu.dk.

Vær opmærksom på

For at deltagerne på kurset får størst udbytte, gennemfører vi kurset med minimum 10 personer og maksimum 30 personer.

Vores afbestillingsregler er:
Afbestilling op til 2 måneder før kursusstart: 100% refusion
Afbestilling op til 1 måned før kursusstart: 50% refusion
Afbestilling modtaget derefter refunderes ikke, men billetten kan overføres til en anden person før kursusstart.