spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

AUNINGLØBET 2019 - EFTERTILMELDING I MÅLOMRÅDET FRA KL. 16.00...

Afholdt event

AUNINGLØBET 2019 - EFTERTILMELDING I MÅLOMRÅDET FRA KL. 16.00...

Fra DKK 35,00

Sted

Dato

13 jun 2019 kl. 18:00 - 21:00

Beskrivelse

DU KAN NÅ DET ENDNU! 

EFTERTILMELDING KAN LAVES IDAG 13/6 I INDSKRIVNINGSTELTET FRA KL. 16.00 I MÅLOMRÅDET.... 


AuningLøbet er for flere gode formål. Nyd din motion sammen med andre og mærk glæden ved at få dig rørt og få nye gode oplevelser. Overskud fra startgebyr og sponsorbidrag i 2019 går ubeskåret til Børnecancerfonden og Julemærkefonden. Starten går fra Centervej mellem Superbrugsen og Auning Apotek.

Læs mere om AuningLøbet på AuningLøbet hjemmeside eller på AuningLøbets Facebook-siden


VÆLG mellem 3 løberuter:
- 21 km. halvmaraton (cannonball 2 x 10 km. rute - starter som første løb af alle starter)
- 10,5 km. løberuten løbes på forskelligt underlag som asfalt, fortov, grusvej og skovvej
- 6 km. løberuten løbes på stabilt underlag og er også velegnet til babyjogger/klapvogn

Startgebyr for løberuterne:
- 21 km med et startgebyr på 80 kr. (Køb på dagen 90 kr.)
- 10,5 km med et startgebyr på 50 kr. (Køb på dagen 60 kr.) 
- 6 km med et startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.) 


VÆLG mellem 3 cykelruter:

- 60 km. cykelruten er velegnet til racercykel og motionister – cykelhjelm er påbudt
- 35 km. ruten er for alle slags cykler og for såvel voksne som børn – cykelhjem anbefales
- ​​20 km. ruten er for alle slags cykler og for såvel voksne som børn - cykelhjelm anbefales

Startgebyr for cykelruterne:
- 60 km med startgebyr på 90 kr. (Køb på dagen 100 kr.)
- 35 km med startgebyr på 50 kr. (Køb på dagen 60 kr.)
- 20 km med startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.)


VÆLG POWER WALK (NYHED)
- 6 km power walk på forskelligt underlag som asfalt, fortov, grusvej og skovvej

Startgebyr for POWER WALK:

- 6 km med et startgebyr på 35 kr. (Køb på dagen 45 kr.)


ELLER VÆLG en gå-tur med motionsbanko

- 3 km gå-ruten på stabilt underlag og er også velegnet til babyjogger/klapvogn.  

Startgebyr for motionsbanko (KØBES PÅ LØBSDAGEN I TELTET):
- Bankoplader á 20 kr. 
- 40 kr. for 2 plader
- 50 kr. for 3 plader

Hele overskuddet fra AuningLøbet 2019 går til Børnecancerfonden og Julemærkefonden.

Arrangør

AuningLøbet arrangeres i samarbejde mellem Auning Motions Klub (AMK), Lions Club Gl. Estrup og Lions Club Svanerne.

Lokation

Centervej 5, 8963 Auning

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .