spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Nærliggende begivenheder
Events fra samme kategori
Lignende oplevelser

BLOXHUB Debates: Ni nye holme til erhverv - en god idé eller fix idé?

Afholdt event

BLOXHUB Debates: Ni nye holme til erhverv - en god idé eller fix idé?

Fra Gratis

Sted

Dato

25 jun 2019 kl. 16:30 - 18:00

Beskrivelse

Kom med når vi, med afsæt i projekt Holmene, debatterer erhvervsudviklingen i hovedstadsområdet.


Dansk Byplanlaboratorium sætter agendaen på denne BLOXHUB Debates*.

Hovedstadsområdet oplever disse år en markant urbanisering og den ser ud til at fortsætte, man regner med, at frem mod 2030 skal der være plads til 200.000 nye beboere i hovedstadsområdet. Men fremtidens hovedstadsområde skal også sikre plads til en lang række forskellige erhverv med hver deres krav til infrastruktur og placering i bystrukturen. Hovedstadsområdet er i international konkurrence med andre byregioner om arbejdskraft, virksomheder og vækst. Det er derfor vigtigt at have viden om fremtidens behov og udviklingstendenser relateret til erhvervsarealplanlægningen. Der arbejdes bl.a. regionalt og kommunalt med erhvervsudviklingsstrategier og med at finde lokaliseringsmuligheder til forskellige typer erhverv for at skabe vækst.

Det seneste markante udspil er visionen om ni nye holme til erhverv ved Avedøre Holme.

Paneldeltagere

Ellen Højgaard Jensen, Direktør i Dansk Byplanlaboratorium 
Michael Visby Berthelsen, Country Manager i Niam Denmark
Michael Svane, Managing Director of DI Transport and Infrastructure
Arne Cermak Nielsen, Architecht MAA & Partner i Urban Power

Moderator: Jakob Smith Knudsen, Partner i Copenhagen Windows. Copenhagen Windows arbejder med hvordan vi bor, arbejder og lever – nu og i fremtiden. 

Er den traditionelle klassiske planlægningstilgang til arealudvikling tilstrækkelig til at udvikle morgendagens erhvervsområde, som både skal være Nordeuropas største, grønneste og mest innovative erhvervsområde. Findes der lignende projekter internationalt, som vi kan lære af?

16.15 Check-in, network og drinks
16.30 Debat 
17.30 Network og drinks

Det er kvit og frit at deltage, men der er begrænset antal pladser, så meld dig til nu.

Note, as this BLOXHUB Debate relates to Danish politics, the event will be held in danish.

Stay tuned on activities regarding sustainable urbanization: subscribe to BLOXHUB Newsletter


* BLOXHUB Debates is a professional stage on which a new organisation each time sets the agenda. The organisation invites likeminded, critics or others to highlight or debate a certain topic or societal challenge - and taps into the BLOXHUB network in order to gain new insights or perspectives.

If you have something on mind, please don't hesitate to contact us event@bloxhub.org


When you sign up for the event we register your name and contact information. We use this information to contact you regarding the event and we may use your name and company name in a participant list. We do not share your contact information.

When you sign up we handle your information according to our privacy policy (see https://bloxhub.org/privacy-po... ).

    Lokation

    BLOXHUB, Members Lounge BLOXHUB, Members Lounge, Bryghusgade 8, 1473 København

    FAQ

    • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

      Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

      De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

      Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

    • Hvor finder jeg linket til et online event?

      På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

    • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

      Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .