Børneloppemarked
Børneloppemarked
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Kom og vær med, når vi forvandler Bytorv Horsens til et stort børneloppemarked.
Det er alle tiders chance for at få ryddet op på børneværelset, i skabe og skuffer. Tag det hele med, når vi holder loppemarked i tørvejr søndag 6. februar fra kl. 11-14.30. Du må sælge alt, hvad der hører sig til kategorien børn.
Sådan gør du:
Book din plads her
Det koster 100,- plus billetto-gebyr. Vi donerer 20,- pr. solgt stand til Red Barnet Horsens. For pengene får du dit eget loppeområde med et tilhørende bord - resten skal du selv sørge for – eneste krav er at du holder dig indenfor det anviste område.
Vær opmærksom på, at vi har et begrænset antal pladser. Købet er bindende, det vil sige at vi ikke returnerer beløbet, hvis du skulle blive forhindret i at deltage.
Loppemarkedet vil være fordelt rundt omkring i centeret, så vi ikke er for mange samlet et sted. Grundet COVID-19 anbefaler vi også at I må være max. 2 personer i standen.
Hvis du har lyst til at donere de ting du ikke sælger til Red Barnet, så lader du det bare stå og vi vil sørge for at tingene bliver afleveret.
PRAKTISKE INFORMATIONER
Du må sælge alt inden for tøj, sko, accessories og brugskunst for børn i alderen 0-15 år.
Alt hvad du sælger, skal være i god stand. Det vil sige, at der ikke må være slidt, hullet, nusset, plettet eller beskidt tøj.
Vi opfordrer til, at du generelt er kritisk med de ting, som du gerne vil sælge og overvejer, om hver ting er noget, du selv ville købe.
Der er ikke noget krav til mærker, der må sælges.
DU må IKKE sælge NYE varer på standene.
OPSTILLING AF VARER
Dørene åbnes kl. 10 for dem, der har en stand. Standen skal være klar til dine kunder kl. 11.00.
ÅBNINGSTID:
Loppemarkedet har åbnet fra kl. 11 til 15.00, hvorefter der pakkes ned.
HVOR SKAL JEG STÅ
Når du ankommer, vil du ved indgangen få fortalt, hvor du har fået tildelt din stand. Alle borde/stande vil have et standnummer ovenpå bordet. Vi kan anbefale parkering i vores P-kælder, der er elevator med direkte adgang til Torvet på stueplan.
BORDE
Der vil være et bord opstillet i målene 80 x 180 cm på alle stande.
TØJSTATIVER
Du skal selv medbringe tøjstativ. Vi har plads til max 1 stativ pr stand.
AFBESTILING AF STAND OG AFLYSNING
Tilmelding er bindende ved betaling. Vi kan desværre ikke annullere din bookning, hvis du pludselig ikke kan komme.
Hvis smittetal og andre krav fra myndighederne ændrer sig, ser vi os nødt til at aflyse. Hvis det er os der aflyser, får du selvfølgelig dine penge tilbage.
Arrangør
Lokation
Bytorv Horsens, Søndergade 14, 8700 Horsens
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Børneloppemarked
Fra DKK 100,00