spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Nærliggende begivenheder
Events fra samme kategori
Lignende oplevelser

Branchedag 2018

Afholdt event

Branchedag 2018

Fra DKK 495,00

Sted

Dato

05 sep 2018 kl. 09:30 - 16:30

Beskrivelse


Fremtiden er nu, vol 2 - hvordan kommer vi videre ?


På Dansk Details Branchedag, den 5. september 2018 – hvor Skobranchen.dk’s medlemmer selvfølgelig også er velkomne - prøver vi at følge op på sidste års utroligt spændende indlæg og vi kan garantere, at vi igen i år har fået nogle fantastiske kapaciteter til at give deres bud på, hvordan I kommer videre i en verden af forandringer på godt og ondt.

Dagens program:

Kl. 9.30-10.00 Ankomst og morgenmadsbuffet

Kl. 10.00 Velkomst v/Jørgen Rubæk Krebs

Kl. 10.15 Den digitale transformation - de store linjer
v/Tim Frank Andersen, Charlie Tango

Flere og flere brancher bliver ramt af voldsomme forandringer drevet af den eksponentielle udvikling indenfor stort set alle teknologiområder.

Det ændrer fuldstændig markedsvilkårene for mange virksomheder og kravene til at forstå hvad der sker og være i stand til at reagere bliver større og større. I foredraget forklarer Tim Frank Andersen hvor årsagen til disse omvæltninger skal findes og hvad man som virksomhed kan gøre for at ruste sig. Han kommer med en række eksempler på, hvordan store og små organisationer har båret sig ad med at øge deres reaktions- og innovationsevne. Derudover giver han en række konkrete bud på, hvad vi kan forvente os af de næste 5-10 års digitale udvikling.

Kl. 11.20 Fremtidens fysiske butik
v/Louise Byg Kongsholm, pej gruppen.

Nettet har ændret måden, vi køber ind på. Med rekordfart. Forbrugerne er nemlig vilde med valgfrihed. Intet er bedre end at kunne købe ind i hele verden, når man vil. At få adgang til et større udvalg. Bedre priser. At kunne købe ind fra sofaen og få varerne leveret. Det er ikke lig med, at de fysiske butikker dør. Der er stadig et stort behov for service, viden, inspiration og oplevelser. Og da 90 procent af alle købsbeslutninger slet ikke er rationelle, så skal butikken nok overleve. Men der er behov for at gentænke position og setup af salgskanaler, og det skal gå hurtigt. Der er ikke plads til middelmådighed og halvdårlige koncepter, forbrugerne er alt for utålmodige og hårde i deres valg og fravalg.

Kl. 12.30 – 13.15 Frokost

Kl. 13.20 Bliv klogere på omnichannel
v/Rasmus Houlind, Agillic

Hvordan agerer kunderne i dag forud og i forbindelse med et køb? Hvad er de nye teknologiske muligheder til at understøtte dette? Og hvad betyder det for din virksomheds måde at drive kommunikation, service og ikke mindst handel på? Rasmus Houlind arbejder til dagligt som Chief Strategy Officer i Marketing Automation virksomheden Agillic.

Rasmus er af de personer med mest viden om omnichannel handel. Han har sin eftaring med Omnichannel Marketing, e-handel og CRM fra arbejdet med kunder som Matas, Storytel, SPORTMASTER, Tivoli, FitnessWorld, Interflora, Toyota, Nordisk Film Biografer m.fl. og har udgivet bestselleren om omnichannel ”Hvis det handler om mig, så køber jeg”.

14.25 – 14.40 Kaffe- kagebuffet

Kl. 14.45 Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken
v/Trine-Maria Kristensen, Inspiration og hjælp til digital information

Udfordringen er ofte, at man på Facebook eller Instagram kan have mange fans og annoncere sig til mange kliks. Og det er jo fint med kendskab til butikken online. Men hvad kan sociale medier tilbyde som faktisk fungerer for den fysiske butik og hvordan kan du i din butik arbejde med det, der virker i stedet for bare med det Facebook gerne vil sælge.

Kl. 15.45 Spørgsmål og afrunding


Tim Frank Andersen vil - udover selv at holde et spændende indlæg - være dagens tovholder som binder foredragene sammen.

Tim vil ligeledes stille relevante spørgsmål til foredragsholderne og der bliver også rig lejlighed til, at deltagerne kan få svar på nogle af deres spørgsmål.

På Brancehdagen får du: spændende indlæg, morgenbuffet ved mødets start, frokost inkl. én øl/vand samt kaffebuffet om eftermiddagen.

Arrangør: Dansk Detail, Toldbodgade 55B, 1253 København K

Sponsor: Manufakturhandlerforeningen i Kjøbenhavns Almene Fond

Arrangør

Lokation

Comwell Middelfart Comwell Middelfart, Karensmindevej 3, 5500 Middelfart

Headliner

Trine-Maria Kristensen
Hvordan får du kunderne ud af de sociale medier og ind i butikken
Louise Byg Kongsholm
Fremtidens fysiske butik
Tim Frank Andersen
Den digitale transformation - de store linjer
Rasmus Houlind
Bliv klogere på omnichannel

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .