spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Bring af Bottle fra VinKælderen

Event aflyst

Bring af Bottle fra VinKælderen

Fra DKK 400,00

Sted

Dato

20 jun 2014 kl. 19:00 - 23:30

Beskrivelse

Denne aften kan Du tilmelde dig en fantastisk Gourmet vinaften, med 2 forskellige tilmeldingsmetodoer.

Vi sørger for en solid 2 retters menu fra xxxxxxx

og I sørger for en stribe solide kultvine, som vi deler i fællesskab.

Derfor er deltagerantallet begrænset til 10 personer.

Du kan tilmelde dig med og uden vinflaske. Melder du dig uden vinflaske, hjælper vi dig med at deltage med en flaske fra en af vores mere end 100 vinopbevaringskunder, hvoraf flere gerne vil sælge lidt specielle enkeltflasker af og til. Prisen er kr. 900,-

Melder Du dig "MED" Vinflaske, betaler du kr. 400,- og sender os omgående navnet på vinflasken, således at vi kan godkende, at flaskens værdi er mindst kr. 500,- Aftenens tema er Norditalien, så flasker fra Barolo, Barberesco m.m. vil være at foretrække, men vi laver aldrig regler, som ikke kan bøjes en anelse, hvis du vil deltage med en specialitet. Send flaskens navn til nik@vi9.dk

Arrangør

Lokation

VinBaren i Stefansgade, Stefansgade 9, 2200 København N

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .