Center for Fokus Mindfulness

23 apr 2018 kl. 17:00 - 11 jun 2018 kl. 19:30

Center for Fokus, Jægersborgvej 66, Huset for Sundhed & Balance, 2800 Kongens Lyngby


8 ugers MBSR forløb

- det evidensbaserede mindfulness program

MBSR forebygger, at stress bliver til sygdom, det forbedrer relationer, og det fremmer vores præstationer i hverdagen. Kort sagt; det skaber trivsel og tilfredshed både for dig, i dit arbejde, i din familie og i dine nære relationer.

  • Har du for meget fart på?
  • Oplever du tankemylder, inden du skal sove?
  • Har du en hverdag med mange krav og forandringer?
  • Ønsker du have konkrete værktøjer til stresshåndtering og evne til at være i nu’et?

Så er dette forløbet for dig.

√ Lær redskaber til mere fokus og indre ro.

√ Få mere nærvær og overskud i hverdagen.

Lær at håndtere dine udfordringer bedre og blive mere nærværende i dit liv med mindfulness.

Meld dig til nu og investér i dig selv. Der er ingen grund til at vente.

Ønsker du mere information, så skriv til Lisa [at]center-for-fokus.dk eller tilmeld dig nu.

Læs mere på Center for Fokus.

Vi har reserveret en 'con amore' plads til en person, der har behov for og vil have glæde af et mindfulness kursus, men pt ikke er i den situation at pengene kan prioriteres. Skriv til os, og forklar, hvis det er dig. Først til mølle med en god begrundelse.

TID & DATO: Hver mandag kl. 17.00-19.30

  1. session: mandag 23/4-18 kl. 17.00-20.00
  2. session: mandag 30/4-18 kl 17.00-19.30
  3. session: tirsdag 8/5-18 kl 17.00-19.30
  4. session: mandag 14/5-18 kl 17.00-19.30
  5. session: tirsdag 22/5-18 kl 17.00-19.30
  6. session: mandag 28/5-18 kl 17.00-19.30
  7. session: mandag 4/6-18 kl 17.00-19.30
  8. session: mandag 11/6-18 kl 17.00-20.00
HVAD TRÆNER VI:
Gennem MBSR programmet vil du systematisk arbejde med din egen stress, smerte, udfordringer og krav som du møder i hverdagen.
Din instruktør skaber en tryg og støttende ramme og læring foregår via:
  • Guidede mindfulness meditationer
  • Blide stræk, afspænding og mindful yoga
  • Mindful gruppe undervisning, dialog og diskussioner, spørgsmål (ej gruppe terapi)
  • Daglig hjemmearbejde
  • Meditations & yoga øvelser til hjemmebrug

OM FORLØBET:

MBSR-forløbet strækker sig over 8 uger med ugentlige sessioner af 2,5-3 timers varighed, samt en heldags retræte i forløbets 6. uge.

For at få fuldt udbytte af programmet, er det vigtigt, at du er motiveret til at gennemføre forløbet, og at du sætter tid af til hjemmearbejde på ca. 30-45 minutter dagligt.

MBSR er både en individuel proces og en gruppeproces. Der vil være opfølgning, støtte og individuel vejledning efter behov under hele forløbet.

Mindfulness-baseret stress reduktion, MBSR er et forsknings- og evidensbaseret program, hvor instruktørens personlige mindfulnesspraksis og egne erfaringer med metoden er altafgørende for deltagernes udbytte af forløbet.

Vi bruger kun instruktører uddannet fra Dansk Center for Mindfulness, Aarhus Universitet eller Center for Mindfulness, University of Massachusetts Medical School. Vi er medlem af Mindfulnessforeningen.

Tilmelding

Salg lukket