Charlotte Mandrup

06 jan 2020 kl. 06:30 - 28 feb 2020 kl. 06:50

ONLINE, ONLINE

ONLINE-KURSUS:LIVE MEDITATIONSFORLØB

20 MINUTTER – 40 DAGE – 8 UGER

Hvornår: Alle hverdage fra kl. 6.30 til 6.50 i 8 uger. Vi starter 6. januar 2020.

Hvordan: Jeg sender live video fra mit hjem.

Hvor: Du kan sidde i dit hjem, i toget, i sommerhuset, på kontoret.

HVAD FÅR DU?

40 LIVE videoer med guidede mindfulness-meditationer

Video, hvor jeg forklarer hvad meditation er

Træningsmanual med:

  • instruktioner til, hvordan du skal sidde
  • gode råd til at løse de problemer, man typisk møder
  • anvisninger på hvor meget, hvornår og hvor længe
  • meditationsdagbog

    Mulighed for at få besvaret dine spørgsmål

    Adgang til svarene på andre deltageres spørgsmål  

    HVAD SKER DER, NÅR DU TILMELDER DIG?

    14 dage før forløbet modtager du en mail med instruktioner om hvor og hvordan du får adgang til de 40 LIVE filmede meditationer.

    Når du er tilmeldt, kan du stille spørgsmål direkte til mig på cm@charlottemandrup.com. Allerede ved tilmelding kan du downloade træningsmanualen og læse om hvad meditation er, hvordan du skal sidde og hvad du kan forvente at opleve under meditationen

    HVAD KOSTER DET?

    Du skal dagligt bruge 20 minutter  i 40 dage – og forhåbentligt resten af dit liv. 20 minutter som du ret hurtigt vil føle at du får igen, ved at have mere overskud, være mere effektiv og udhvilet. 20 minutter er ikke ret meget.

    Prisen for LIVE meditationsforløbet er kr. 850,- inkl. moms eller kr. 21,25 pr. meditation. Og husk – du kan se meditationerne lige så ofte du ønsker.

    Jeg kan anbefale dig at investere i en meditationspude og et underlag, med mindre du sidder på gulvtæppe (så puden ikke skrider). Jeg køber mine puder hos Ren Velvære.

    MEDITATION ER SOM AT GÅ I MENTAL FITNESS-CENTER

    Meditation er en ældgammel teknik, som har vundet stor udbredelse i de senere år i takt med at flere og flere mennesker oplever de utroligt mange gode egenskaber ved meditation. Læs mere om hvad meditation er her

    Videnskaben har de sidste 10 år undersøgt og testet forskellige meditationsteknikker og påvist fordele som:

    • Mindre stress, ængstelse, uro, depression
    • Bedre fokus, koncentration, hukommelse
    • Nemmere indlæring
    • Større empati og medfølelse
    • Mindre ego og selvoptagelse
    • Bedre kommunikation, lytteevne og engagement
    • Bedre søvnrutine
    • Færre fysiske smerter
    • Lavere blodtryk
    • Med meget mere mere …

    SPØRGSMÅL OG SVAR

    Hvad nu, hvis jeg er nybegynder? Vi starter stille og roligt og du får god hjælp i træningsmanualen. Du vil sagtens kunne følge med.

    Hvad får jeg ud af forløbet, hvis jeg er vant til at meditere? Du får oplevelsen ved at sidde – virtuelt – sammen med mange andre og dele en samtidig meditation. Det er en meget stærk oplevelse. Og hvis du er faldet lidt ud af rutinen, er forløbet en sikker måde at finde tilbage i vanen igen.

    Hvordan skal jeg sidde? Du får en træningsmanual, der beskriver præcist hvordan du kan sidde – også hvis du har smerter eller ømme led.

    Hvad gør jeg hvis der er dage, hvor jeg ikke kan deltage? Det er ikke noget problem. Du kan se dagens video senere.

    Hvordan skal jeg trække vejret? Det forklarer jeg undervejs. Vi begynder hver meditation med at lave nogle enkle åndedrætsøvelser

    Behøver jeg at meditere kl 6.30? Nej, slet ikke. Du kan meditere lige når du vil. Jeg anbefaler bare at du gør det på det samme tidspunkt hver dag – det er nemmere at skabe en vane på den måde.

    Kan jeg kun se videoerne én gang hver? Nej, du kan se/gense alle videoerne når det passer dig?

    OPLEV EN MEDITATION HER

    SAGT OM CHARLOTTE

    “… en instruktør, der “tager sin egen medicin” og har en personlig integritet omkring mindfulness. Det lever Charlotte i allerhøjeste grad op til!!”

    “Charlotte Mandrup er fantastisk god til at formidle, være nærværende og skabe tilhørsfølelse. Udover det er hendes erfaring og viden jo stor og ikke til at tage fejl af.”

    “Andre har forsøgt uden held, men Charlotte lærte mig at meditere.”

    “Du skabte en atmosfære af accept, varme og nysgerrighed tilført en passende mængde humor, så det aldrig blev selvhøjtideligt.”

    “Charlotte præsenterer det med sin vanlige faglighed, topprofessionelt og med det varme glimt i øjet, der er så kendetegnende for hende.”

    “Du er en eminent god formidler og taler direkte til mig.”