CopenPay på Karen Blixen Museum
CopenPay på Karen Blixen Museum
Fra Gratis
Sted
Flere tidsrum
Beskrivelse
Attraction and Action: Help tend the historic garden at the Karen Blixen Museum and get free admission.
About this CopenPay Project: In the spirit of world-famous Danish author and storyteller Karen Blixen, guests are invited to join a cosy community and help tend selected areas in the beautiful historic garden at Karen Blixen Museum.
The gardening experience takes place every Wednesday at 1 pm – 2 pm in week 29-32. Once done, your reward is free admission to the authentic home of Karen Blixen including the current exhibition “Babette – The Art of Fine Dining”.
Book a free ticket here.
When you arrive: Register and your show your ticket at the museum shop.
Learn more about Karen Blixen Museum www.blixen.dk/en
----
Hjælp med at passe den historiske have på Karen Blixen Museet og få gratis adgang.
Om CopenPay projektet 'Attraction and Action': I den verdensberømte danske forfatter og historiefortæller Karen Blixens ånd inviteres gæster til at deltage i et hyggeligt fællesskab med pasning af udvalgte områder i den smukke historiske have på Karen Blixen Museet.
Havearbejdet udføres hver onsdag kl. 13-14 i uge 29-32. Når det er gjort, er din belønning gratis adgang til Karen Blixens autentiske hjem der lige nu også viser særudstillingen "Babette – Kunsten på bordet”.
Bestil din gratis billet her.
Når du ankommer: Vis din billet i museumsbutikken
Læs mere om Karen Blixen Museum Rungstedlund på www.blixen.dk
Lokation
Karen Blixen Museum Rungstedlund, Rungsted Strandvej 111, 2960 Rungsted Kyst
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .