Spring til hovedindhold
Event afsluttet - Gik du glip af denne event? Se disse spændende events i stedet! Er du her for detaljer om det tidligere event, bare scroll ned.

Genbesøg events

Indlæser.....

 
 

Indlæser.....

 
 

Events du ville elske

Indlæser.....

 
 

Nærliggende events

  • Arrangerer du events?

    Billetto er platformen for dig, der ønsker at sælge flere billetter og samtidig spare tid på billetadministration.

  • Indlæser.....

     
     

    Andre events fra arrangøren

    Creative Circle præsenterer: Steve Harrison

    Afholdt event

    Creative Circle præsenterer: Steve Harrison

    Fra Gratis

    Sted

    Dato

    16 nov 2023 kl. 08:30 - 10:00
    Billetto Peace of Mind
    Du kan trygt booke hos os: Billetto garanterer refundering via tilbagebetaling for aflyste events. Læs mere
    Accepterede betalingsmetoder:

    Beskrivelse

    Can't Sell, Won't SellAdvertising, Politics and Culture Wars

    Why Adland has Stopped Selling and Started Saving the World.

    Oplev Steve Harrison til et foredrag om sin bog, Can’t Sell, Won’t sell, en af de seneste års mest omdiskuterede bøger inden for reklame og marketing. I bogen stiller han spørgsmålet om reklamebranchen har mistet lysten (måske endda evnen?) til at sælge, for i stedet at fokusere på at redde verden. Han overvejer om den udvikling, på trods af gode hensigter, kan risikere at underminere vores branche, og han citerer internationale undersøgelser, der viser at CEOs har faldende tillid til, at deres marketingafdeling kan levere vækst til virksomheden.

    Kan det også hænge sammen med at prisvindende kampagner nu er mindre effektive end i samtlige 28 år, hvor britiske IPA har indsamlet data og undersøgt effektiviteten af dem. Faktisk kan IPA ikke længere tracke at prisvindende kampagner er mere effektive end ikke prisvindende.

    Kom og bliv udfordret (måske endda provokeret) af Steve Harrison, som mener, at mens vi i reklamebranchen kæmper for diversitet på mange områder (med god grund) så tænker vi måske mere ens end nogensinde.

    Foredraget er på engelsk.

    "I think 'Can't Sell, Won't Sell' is the most important marketing book of the last ten years". Dave Kaufman, Senior Director, Global Marketing, META

    "Very well done. Very readable. Up-to-date. And makes very good and unusual points. Especially about the political bias and its influence on the industry. That's not something I've seen properly discussed before." Mark Ritson, Marketing Week


    "A clear indictment of something that's gone badly wrong with the ad business, and an urgent call to put it right." Paul Feldwick, Author, "The Anatomy of Humbug" and "Why does the Pedlar Sing?"

    "I learned more from these new chapters than I have from reading the trade press for the past 12 months. The advertising equivalent of 'Factfulness'". Vikki Ross, Copy Chief and Brand Tone of Voice Specialist

    "An excellent book which encapsulates the problem powerfully and backs it up with sources and numbers. It would be good for our industry if lots of agencies buy it and distribute it to their staff." Dave Trott, Creative director, copywriter, author

    Steve Harrison was the European Creative Director and the Global Creative Director at Wunderman either side of founding his own agency, HTW, where he won more Cannes Lions in his discipline than any other creative director in the world. An advertising writer, he features in The D&AD Copy Book which showcases the work of the world's best 50 copywriters from the past 50 years. He has also written several books including How to do better creative work which became the most expensive advertising book ever when it traded on amazon for £3,500. His latest, Can't Sell, Won't Sell: Advertising, Politics and Culture Wars has been described by the IPA as "the most provocative advertising book in years". Dave Trott says: "I agree with everything in it. It would be good for our industry if lots of agencies buy it and distribute it to their staff."

    Arrangør

    Creative Circle har til formål at højne kreative standarder inden for advertising, design og digital ved at belønne og dokumentere fremragende arbejde samt uddanne og inspirere.

    Creative Circle står bag nordens største kreative awardshow, Creative Circle Award, Young Creative Circle Award og Creative Works. Creative Circle er dansk repræsentant for Cannes Lions.

    Besøg Creative Circle her

    Lokation

    Grand Teatret, Mikkel Bryggers Gade 8, 1460 København

    FAQ

    • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

      Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

      De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

      Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

    • Hvor finder jeg linket til et online event?

      På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

    • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

      Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .

    Afholdt event

    Creative Circle præsenterer: Steve Harrison