Creative Works præsenterer
Creative Works præsenterer
Fra DKK 75,00
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
The Power of Stupidity in Advertising
Are we being too clever for our own good? Is intellectualism not just creeping, but actually forcing its way into creativity? This talk explores the power of stupidity across all disciplines and suggests that perhaps the smartest thing we can all do is to embrace it.
Our industry, especially in strategy, often spends too much time trying to sound smart. Stupidity is a superpower – a resource we’re increasingly hesitant to embrace, even though it’s what we need the most.
There’s a good reason why VICE media was built on this approach: do smart things in a dumb way and dumb things in a smart way.
Maybe it’s time to seriously (but not too seriously) consider disengaging our brains. Perhaps the best strategy is one that doesn’t overthink. Join us as we explore how embracing this mindset could be the smartest move you ever make.
About the speaker:
Paula Bloodworth, CMO Idris Elba (IE7 & Akuna Group)
Over the last 17 years, Paula’s worked across Melbourne, New York, Sydney, Shanghai, Tokyo, London, and Portland. Today, she is the CMO of IE7, working across all Idris' businesses and new ventures.
Previous to this, she was Head of International Strategy at Uncommon Creative Studio, she worked with a number of global clients, including Peloton, the Jordan Brand, and Pinterest
However a lot of her career was spent leading Nike Global Strategy at Wieden+Kennedy.
Arrangør
Creative Circle har til formål at højne kreative standarder inden for advertising, design og digital ved at belønne og dokumentere fremragende arbejde samt uddanne og inspirere.
Creative Circle står bag nordens største kreative awardshow, Creative Circle Award, Young Creative Circle Award og Creative Works. Creative Circle er dansk repræsentant for Cannes Lions.
Besøg Creative Circle her
Lokation
Grand Teatret, Mikkel Bryggers Gade 8, 1460 København
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Creative Works præsenterer
Fra DKK 75,00