Den Digitale Publikumsrejse: Gamification!

04 okt 2018 kl. 09:00 - 12:00

DAC WELCOME (BLOX), Bryghuspladsen 10, 1473 København K


Gamification får stor opmærksomhed for tiden. Skoler inddrager det i undervisningen med gode resultater. Firmaer har succes med det i deres salg af produkter. Så hvordan kan vi bruge gamification til at forbedre den kulturelle publikumsoplevelse – og hvor meget skal vi gøre det? I denne workshop får du konkrete værktøjer, der viser, hvordan du bruger gamification i din digitale strategi.

Dr. Hanan Gazit vil indvie os i, hvad gamification kan gøre for publikumsoplevelsen. Derefter skal vi mærke gamification på egen krop. Gennem gamificerede workshops udvikler vi konkrete ideer, der omdanner teknologien til en del af brugeroplevelsen. Workshoppen vil gøre dig klogere på, hvordan gamification passer ind i lige din forretningsstrategi, og giver dig håndgribelige værktøjer, som gør teknologien relevant for dit publikum.

Du møder:

Dr. Elhanan Gazit har en ph.d. i læringsvidenskab fra Tel-Aviv University. Hans forskningsinteresser omfatter digitale spil, gamification, læring i 3D virtual reality miljøer og eSports. Elhanan er samtidig grundlægger af Juloot Interactive, gamification og gamingrådgiver for førende Fortune 500-firmaer og blockchain startups, Israels formand i DiGRA (Digital Games Research Association), business mentor for gaming startups på Inno-Negev Tech Accelerator, samt lektor på Tel Aviv University og IDC (Det Tværfaglige Center Herzliya).

Helene Arnfred, procesdesigner og erfaren udvikler inden for det gode og konstruktive læringsrum fra Dansk Arkitektur Center. Hun er erfaren facilitator og vil guide os igennem dagen for at sikre, at I kan læne jer tilbage og få mest mulig læring ud af dagen.

Program

Præsentation
Keynote speaker
Kreativ workshop
Præsentationer
Opsamling

Eventbillet til Den Digitale Publikumsrejse: Gamification

Salg lukket


Med et Sprout årskort: Eventbillet til Den Digitale Publikumsrejse: Gamification

Salg lukket