Digital formidling i praksis - Annoncering på sociale medier

Digital formidling i praksis - Annoncering på sociale medier

Billetter fra DKK 500,00

Sted

Dato

22 nov 2022 kl. 10:00 - 15:00

Beskrivelse

Annoncering på sociale medier

Tirsdag den 22. november 2022 Kl. 10-15

Alt det gode indhold kommer ikke langt i dag på sociale medier uden annoncering. Her kan man hurtigt få brugt pengene, hvis man ikke har helt styr på, hvilke kanaler og annonceformater, der egner sig til hvad. Gæsteoplæg v. erfaren rådgiver i annoncering, Rasmus Haukrogh (har arbejdet med SMK, Danske museer samt en række andre kulturinstitutioner)


Kursusdagen besvarer følgende emner:

  • Sociale medier er ikke længere en gratis fest, så hvordan arbejder man med annoncering?
  • Hvad koster det?
  • Hvilke platforme skal man annoncere på?
  • Hvilke annonceformater findes?
  • Hvordan laver man gode annoncer til sociale medier?

Du går fra denne kursusdag med viden om:

  • Hvordan annoncer virker på sociale medier
  • Hvilke platforme der er relevante at kastepenge efter
  • Hvordan man målretter annoncer til forskellige målgrupper
  • Hvordan det gode indhold stadig er vigtigst, når man laver annoncer
  • Eksempler på annoncekampagner, særligt fokus på Facebook og Instagram

Dagen forløber fra kl. 10-15 med pauser undervejs. Dagen tilrettelægges som et mix af korte faglige oplæg, gruppe-drøftelser samt arbejde med egen case.

Kurserne afholdes på:

Klub
Linnésgade 25
1361 København K

Lokation

Linnésgade 25, 1361 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .