spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Dinner for DIGNITY på Michelin Restaurant CLOU

Afholdt event

Dinner for DIGNITY på Michelin Restaurant CLOU

Fra DKK 2.250,00

Sted

Dato

25 okt 2015 kl. 18:00 - 22:00

Beskrivelse

DIGNITY & Michelin-kok inviterer til unik caviar-menu
I samarbejde med Michelin restauranten CLOU inviterer DIGNITY – Dansk Institut mod Tortur på seksretters caviar-menu i det indre København. Til aftenen har CLOU sammensat en enestående menu med lækker Rossini Caviar som et tilbagevendende element i alle retter.

Anledningen er et nyt koncept, der hedder ”Dinner for DIGNITY”, hvor DIGNITY ønsker at tilbyde middags-oplevelser udover det sædvanlige og ad den vej skabe ressourcer til deres arbejde med at behandle følgerne efter tortur hos flygtninge.

Aftenens eksklusive seksretters caviar-menu består af:

  • Snacks & Champagne

  • Caviar, Pighvar & Bisque

  • Caviar, Oksemørbrad & Æggeblomme

  • Caviar, Yougurt & Hvid Chokolade

  • Kaffe og skrub-af-slik

Ejer af CLOU og chefkok, Jonathan Kjølhede Berntsen, og Rossini Caviar har valgt at donere hele kuvertprisen direkte til DIGNITY. Pris per kuvert er 2250 kr. inklusiv vinmenu til alle retter.

Hele overskuddet går til DIGNITY’s arbejde med at hjælpe traumatiserede flygtninge og deres familier tilbage til et godt og værdigt liv.

Lokation

Restaurant Clou, Borgergade 16, 1300 København K

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .