spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Donationsmiddag til fordel for hjemløse

Event aflyst

Donationsmiddag til fordel for hjemløse

Fra DKK 1.500,00

Beskrivelse

Stjernekokke serverer mad til fordel for hjemløse

Kom med til en unik donationsmiddag på Michelin-niveau, hvor fire af landets dygtigste kokke vil stå for en 4-retters gourmetmenu. Overskuddet går til hjemløse i København

Fire frivillige stjernekokke serverer mad til en storslået donationsmiddag til fordel for hjemløse fredag den 27. marts  kl. 19-24. 

Middagen vil bestå af en 4-retters gourmetmenu inkl. vin, og finder sted i de smukke lokaler i Helligåndshuset i Indre København.

Claus Henriksen er en af de frivillige stjernekokke, som vil stå for den eksklusive menu. Han har tidligere arbejdet som kok på Noma og Formel B, og har siden 2008 været køkkenchef på Dragsholm Slot, som netop har modtaget en Michelin-stjerne i Michelin Guide Nordic 2020. 

Målet med donationsmiddagen er at indsamle 100.000,- kr., som går ubeskåret til spise- og værestedet Hugs & Food, der dagligt serverer gratis mad til udsatte hjemløse i København. Læs mere

”For de penge kan vi servere 5.000 måltider til hjemløse,” siger Thomas Geipel, der til daglig er kok i Hugs & Food. Han er helt ekstatisk over, at fire af Danmarks dygtigste kokke har sagt ja til at gå sammen om at lave mad til fordel for værestedets hjemløse brugere. 

”Det er helt unikt, at de fire kokke skal lave mad sammen,” siger Thomas Geipel, der godt tør love, at det bliver en formidabel middag og menu på allerhøjeste Michelin-niveau.

Under middagen vil der blive afholdt en auktion, hvor alle har mulighed for at byde på forskellige kunstværker af kunstnerne Marco Evaristti, Ib Geertsen, Mie Mørkeberg og Lisbeth Lunda, samt portrætter af hjemløse af fotografen Robin Skjoldborg. Alle penge fra auktionen vil gå til arbejdet med de hjemløse brugere af Hugs & Food.

De fire stjernekokke, som vil stå for maden til middagen, er: 

Matt Orlando (Amass)
Claus Henriksen (Dragsholm Slot)
Anita Klemensen (Studenterkilden)
Mette Dahlgaard (Gemyse)

Pris pr. kuvert inkl. vinmenu er 1500,- kr. + gebyr. 

Du kan også vælge alkoholfrit alternativ til menuen.  

Adresse: Helligåndshuset, Valkendorfsgade 23, 1151 Kbh K

Arrangør

Hugs & Food er et spise- og værested for hjemløse i København. Fredag den 27. marts kl. 19-24 arrangerer vi en donationsmiddag med 4-retters gourmetmenu. Overskuddet fra middagen går ubeskåret til arbejdet med hjemløse. Køb billetter her på siden eller læs mere om Hugs & Food på www.hugsandfood.com

Lokation

Helligåndshuset Helligåndshuset, Valkendorfsgade 23, 1151 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .