spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Eksport af danske løsninger i Norden og Baltikum

Afholdt event

Eksport af danske løsninger i Norden og Baltikum

Fra Gratis

Sted

Dato

25 jan 2018 kl. 14:45 - 16:45

Beskrivelse

Note: The presentations of this event will be in Danish. It is however possible to meet the representatives and ask questions in English.

DANMARKS AMBASSADER I NORDEN-BALTIKUM KOMMER TIL BLOXHUB I KØBENHAVN

I samarbejde med BLOXHUB vil de danske ambassader i Finland, Norge, Sverige og Baltikum gerne invitere til et eftermiddagsarrangement om eksport af danske løsninger inden for bæredygtig byudvikling. Vi ser frem til at fortælle om eksportmuligheder til de nordisk/baltiske regioner samt høre om jeres produkter, ønsker og udfordringer inden for eksport af bæredygtig byudvikling.

PROGRAM

Kl. 14.45 Check-in

Kl. 15.00 Velkommen og hvorfor Norden/Baltikum?
Ved Hub-Direktør Torben Klitgaard, BLOXHUB

Kl. 15.10 Indgangsvinkel til - samt trends og muligheder i Norden/Baltikum
Ved Tine Hylleberg (Oslo), Troels Jakobsen (Helsinki), Elisabeth Manford (Stockholm) og David Michael Schjerlund (Tallinn)

Kl. 15.50 Q&A

Kl 16.00 -Speeddating mellem tilhørere og repræsentanter fra Danmarks ambassader i Norden

Arrangementet er gratis, men kræver registrering.

Arrangør

Lokation

Bygning B, Frederiksholms Kanal 30, 1220 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .