spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Eskelund fordøjer maj - Stand up og tweets om måneden der er gået

Afholdt event

Eskelund fordøjer maj - Stand up og tweets om måneden der er gået

Fra DKK 60,00

Sted

Dato

31 maj 2018 kl. 20:00 - 21:15

Beskrivelse

Det var den måned. 30 dages indtryk klaskede mod vore sind og efterlod os med... ja, med hvad egentlig? Når vi overhovedet at fatte, hvad der foregår?

Hvem forargede hvem? Hvem var træt og smuttede for at putte med sit massive eftervederlag? Og hvor vildt bliver det ikke, når vi ser en ulv i en burka?!

Hvad skete der i dette civiliserede smørhul, der rider på en bølge af viden, rådvildhed og nødder der aldrig har været billigere? Har vi de nyheder,vi fortjener? Og vigtigst af alt; Kom der nogle gode tweets ud af det?

Fra Posthus Teatret forsøger Carsten Eskelund at finde ud af, hvad der er op og ned. Først med stand-up baseret på måneden der er gået, og dernæst højtlæsning fra sin twitterprofil i selskab med en særlig gæst, der også læser højt fra sin.

Gæst torsdag d. 31 maj er Lasse Rimmer. Og du er meget velkommen.


Arrangør

Lokation

Posthus Teatret Posthus Teatret, Rådhusstræde 1, 1466 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .