Excellent Kundeservice - med Leon Birdi
Verdens smarteste trick?
Du kender Nespresso, ikke?
Du ved, dem der sælger almindelig kaffe til ualmindeligt høje priser.
Og som har en kæmpe fanskare...
Hvordan kan de gøre det?
Svaret er enkelt: De har styr på kundeoplevelsen - på deres service.
Så er der McDonalds. De er ikke kun burgeresksperter - de lever nemlig af at styre kundens oplevelse.
Beslutning, plan, opfølgning og justering.
Hilsen, smil, øjenkontakt og mersalg.
Høflighed, dialog og styring.
Jamen, vi er ikke Nespresso eller McDonalds!
Netop. Derfor er kurset opbygget sådan at vi lærer hvad de bedste gør - og så konverterer vi det til din hverdag. Tilpasser det til jeres kultur - og sikrer, at det giver værdi for både kunderne og for dem som er i fronten.
På dette kursus lærer du alt om at at pakke dine (måske almindelige) ydelser ind i excellent service!
Kursusprogram
På kurset gennemgår vi disse punkter:
- Derfor er service vigtigere end produkt og pris
- Kunderejsens elementer
- Definition af virksomhedens touchpoints
- Beslutning om service i hvert touchpoint
- Endelig plan
Excellent Kundeservice - med Leon Birdi
Andre events fra arrangøren
Andre events fra samme kategori
Anbefalede events
Vil du se flere events?
Tilmeld dig her og modtag en række udvalgte events direkte i din indbakke