Excellent Kundeservice - med Leon Birdi

22 maj 2019 kl. 09:00 - 16:00

Marienlyst Strandhotel, Nordre Strandvej 2A, 3000 Helsingør


Verdens smarteste trick?

Du kender Nespresso, ikke?

Du ved, dem der sælger almindelig kaffe til ualmindeligt høje priser.

Og som har en kæmpe fanskare...

Hvordan kan de gøre det?

Svaret er enkelt: De har styr på kundeoplevelsen - på deres service.

Så er der McDonalds. De er ikke kun burgeresksperter - de lever nemlig af at styre kundens oplevelse.

Beslutning, plan, opfølgning og justering.

Hilsen, smil, øjenkontakt og mersalg.

Høflighed, dialog og styring.

Jamen, vi er ikke Nespresso eller McDonalds!

Netop. Derfor er kurset opbygget sådan at vi lærer hvad de bedste gør - og så konverterer vi det til din hverdag. Tilpasser det til jeres kultur - og sikrer, at det giver værdi for både kunderne og for dem som er i fronten.

På dette kursus lærer du alt om at at pakke dine (måske almindelige) ydelser ind i excellent service!

Kursusprogram

På kurset gennemgår vi disse punkter:

  • Derfor er service vigtigere end produkt og pris
  • Kunderejsens elementer
  • Definition af virksomhedens touchpoints
  • Beslutning om service i hvert touchpoint
  • Endelig plan

Excellent Kundeservice

DKK 2.500,00