spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

Fællesspisning Hornbækhus februar 2020

Afholdt event

Fællesspisning Hornbækhus februar 2020

Fra Gratis

Sted

Flere tidsrum

1 februar 2020 - 29 februar 2020

Beskrivelse

⬇️⬇️ INFO IN ENGLISH BELOW ⬇️⬇️

På Hornbækhus serveres aftensmaden som fællesspisning kl 19.00 hver dag. Kom senest kl. 18.45. Det koster 150 kr. at spise med. Børn til og med 3 år betaler ikke. Dessert og kaffe kan købes efter maden.

Lad os endelig vide hvis du er vegetar eller andet vi skal være opmærksom på.
(Der tages forbehold for ændringer i menuen)

Vi lægger ugens menu ud hver mandag. Der er altid vegetarisk alternativ hver dag samt 1 ugentlig vegetardag.

Du kan se den aktuelle ugemenu HER

Aflysningspolitik

Du kan aflyse samme dag inden kl 10.00 og få refunderet dit køb eksklusiv et gebyr på 5 kr per billet.

 ENGLISH 

At Hornbækhus we serve family style dinner every evening at 19.00.There is always a vegetarian alternativ and 1 weekly vegetarian day.
Make sure to arrive latest at 18:45. The cost is 150 DKK for a meal. Children up to three years can join the dinner for free. Dessert and coffee can be added after the meal.

You can see the menu of the week HERE

Cancellation policy.

You can cancel your order before 10.00 the day of your order and get a full return of your order except a fee of 5 kr per order.

Arrangør

På Hotel Hornbækhus mødes hotellets gæster og de lokale til mad og andre fælles oplevelser. Se mere på www.hornbaekhus.com

Lokation

Hotel Hornbækhus Hotel Hornbækhus, Skovvej 7, 3100 Hornbæk

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .