Fællesspisning i Prismen
Fællesspisning i Prismen
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Fællesspisning på Amager – kom som du er!
Har du lyst til en hyggelig aften hjemmelavet mad og rare mennesker? Så kig forbi vores fællesspisning, som vi holder hver anden torsdag i de ulige uger, og til en overkommelig pris, som ikke sprænger budgettet.
Vi spiser sammen, snakker, griner og lærer hinanden at kende. Når maden er spist, er der tid til et lille kulturelt indslag eller en sjov leg for børn, hvor de voksne godt kan være med.
Du behøver ikke kende nogen på forhånd – bare kom alene, eller tag en ven, nabo, kollega eller et familiemedlem med. Alle er velkomne, store som små.
Medbring gerne noget at drikke – vi sørger for resten og glæder os til at dele bord og aften med dig.
Om maden
Vi laver maden helt fra bunden, og hele menuen er stort set af overskudvarer. Dertil en dessert samt kaffe, the og vand.
OBS! Vi kan ikke oplyse den præcise menu inden dagen, dog vil den altid være vegetar.
Program
kl. 17:45-18:00 Ankomst.
kl. 18:00 Vi går til bords.
kl. 19:00 Kulturelt indslag.
kl. 19:30 Tak for i aften!
Billetter
Billetsalg starter torsdag d.23. oktober, kl. 10:00.
Voksen, 30kr
Barn under 14 år, 15kr
Beløbet kan ikke refunderes, men du kan overdrage din billet til en anden.
Tak
Fællespisning i Prismen er arrangeret i samarbejde med Amagerplanen.
En stor tak går til Meny i Vermlandsgade og købmand Casper Elm Reichelt for donationen af overskudsvarer.
Arrangør
Lokation
Prismen, Holmbladsgade 71, 2300 København
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Fællesspisning i Prismen
Fra DKK 15,00