Spring til hovedindhold
Event afsluttet - Gik du glip af denne event? Se disse spændende events i stedet! Er du her for detaljer om det tidligere event, bare scroll ned.

Genbesøg events

Indlæser.....

 
 

Indlæser.....

 
 

Events du ville elske

Indlæser.....

 
 

Nærliggende events

  • Arrangerer du events?

    Billetto er platformen for dig, der ønsker at sælge flere billetter og samtidig spare tid på billetadministration.

  • Indlæser.....

     
     

    Andre events fra arrangøren

    Fællesspisning - Simretime

    Afholdt event

    Fællesspisning - Simretime

    Fra DKK 115,00

    Sted

    Dato

    04 okt 2017 kl. 18:00 - 21:00
    Billetto Peace of Mind
    Du kan trygt booke hos os: Billetto garanterer refundering via tilbagebetaling for aflyste events. Læs mere
    Accepterede betalingsmetoder:

    Beskrivelse

    Onsdagsaftenfri!

    Har du brug for et afbræk midt i den travle uge?

    Kom til hyggelig fællesspisning på Gl. Brydegaard. Vore kokke har sammensat en skøn efterårsmenu bestående af:

    Ribbens-/flæskesteg med stegte kartofler, rødkålssalat, løg og sauce

    Chokolademousse med knas og æblesorbet.

    Prisen er til at tage at føle på. Bare DKK 175,00 pr. voksen og DKK 115,00 pr. barn (ekskl. drikkevarer), og så klarer vi endda også opvasken.

    Giv dig selv en pause midt i ugen, og nyd nogle gode timer omkring langbordene i godt selskab.

    Ses vi?

    Arrangør

    Lokation

    Gl. Brydegaard, Helnæsvej 4, 5683 Haarby

    FAQ

    • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

      Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

      De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

      Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

    • Hvor finder jeg linket til et online event?

      På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

    • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

      Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .

    Afholdt event

    Fællesspisning - Simretime