spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

FamilieGROOVE

Afholdt event

FamilieGROOVE

Fra DKK 50,00

Sted

Dato

22 mar 2018 kl. 17:00 - 18:00

Beskrivelse

FamilieGroove

Kom til Nordhavn og hold et skønt frikvarter sammen med dit barn/dine børn! (5 – 11 år)

Vi danser FamilieGROOVE hver torsdag kl. 17 – 18 i Århusgade 140, stuen.

FamilieGROOVE er en dansetime, hvor alle børn og voksne kan være med. Man kan ikke gøre det forkert og det vigtigste er, at I skal have det sjovt. GROOVE dansegulvet er et trygt sted, hvor danser vi sammen i fællesskab til forskellige musiknumre med en enkel koreografi til hvert nummer. Jeg introducerer hvert nummer og guider undervejs. Vi danser trinene på vores egen måde og bruger vores fantasi og kreativitet.

GROOVE dansegulvet er også et sted, hvor vi øver os på at stå ved sig selv, føle sig god nok, acceptere sig selv og respektere andre. Vi begynder altid med en kort intro til Groove, når der er nye deltagere.

Vi danser på bare tæer eller skridsikre sokker. Tag let og behagelig tøj på og husk drikkedunk. Der er desværre ikke toilet på stedet pt. – hvis der skulle blive behov for det, kan toilettet i Havnekulturkontoret, Århusgade 126 benyttes.

Jeg glæder mig meget til at GROOVE med jer!!

Sussi

Lokation

Stueetagen Stueetagen, Århusgade 140, 2150 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .