spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

Familyfriendly guided tour at the Zoological Museum after hours

Afholdt event

Familyfriendly guided tour at the Zoological Museum after hours

Fra DKK 110,00

Sted

Dato

24 feb 2018 kl. 15:30 - 17:00

Beskrivelse

Experience the atmospheric Zoological Museum after closing time on a guided tour specifically aimed at families with children. The tour will take you to a range of the museum highlights, including Denmark's only real giant dinosaur, Misty, and the famous Whale Cellar, which is usually closed to the public

Practical information
The tour is aimed at adults with kids. We recommend 8 years and up, but everybody is very welcome.
Duration: 1½ hour
There can be up to 25 guests on a guided tour
Valid ticket is required upon arrival
The tour guide will meet and greet you 10 minutes prior to the tour

See dates for other guided tours at the Zoological Museum here…

Parking
Read more about parking here.

Refunds
Tickets can not be refunded or switched to other dates.

Arrangør

Statens Naturhistoriske Museum ligger på Øster Voldgade 5-7 og består desuden af Palmehuset og Botanisk Have i København. Find billetter til vores events og rundvisninger her på profilen, eller besøg vores hjemmeside snm.ku.dk for øvrige aktiviteter.

Lokation

Zoological Museum, Universitetsparken 15, 2100 København Ø

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .