Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024
Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024
Fra DKK 1.995,00
Sted
Dato
Tags
Beskrivelse
Forum for Service Management: Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024
Arrangør: itSMF
Lokation: BLOX
Billetpriser: DKK 1.995,00
Tid og Dato: 8. oktober 2024, kl. 09:00
Type: Konference
Kategori: #IT #Service Management #AI #Cyber attack #Videnskab
Er du klar til at udforske fremtidens service management og kunstig intelligens? Så må du ikke gå glip af Forum for Service Management den 8. oktober 2024 i BLOX. Denne en-dags konference afsluttet med netværksmiddag, giver dig en unik mulighed for at høre fra førende eksperter inden for feltet og netværke med andre professionelle, der deler din passion for innovation og effektivitet.
Dagen vil være fyldt med spændende oplæg, diskussioner, der blandt andet dykker dybt ned i, hvordan AI kan revolutionere den måde, vi forstår og praktiserer service management på. Uanset om du er en erfaren professionel eller ny i branchen, vil du finde værdifuld indsigt og praktiske tip, der kan hjælpe dig med at føre din organisation fremad.
08.30 - 09.00 Ankomst og indskrivning
09.00 - 09.10 Velkomst
09.10 - 10.00 Hvorfor fejler IT-projekter?
Jens Schmidt, Head of Research Centre for Government IT
10.00 - 10.10 Pause & Networking
10.10 - 11.00 NIS2: Status og Fremtidige Implementeringsplaner for Cybersikkerhed i Danmark
Henning Mortensen, Formand for Rådet for Informationssikkerhed
11.00 - 11.10 Pause & Networking
11.10 - 12.00 Den digitale Hotline - Aarhus Kommune deler oplevelser og erfaringer med digitaliseringen
Liv Moeslund Ahlgren, Conversational AI Developer, Borgerservice
Dorte Krogshede, Product manager & Conversational AI specialist
Chatbotten Muni har siden 2020 været i brug i 37 kommuner og kan
besvare borgernes spørgsmål med 7.500 indbyggede svar i over 50
kategorier. Den har haft mere end 300.000 samtaler og besvarede 25% af
alle borgerhenvendelser i 2022, svarende til 120.000 samtaler.
I 2024 planlægges det, at Muni også skal kunne tale som en
voicebot, hvilket vil øge tilgængeligheden for borgere med digitale
udfordringer. Voicefunktionen skal muliggøre, at borgere kan stille
spørgsmål og foretage tidsbestillinger via telefon, hvilket forventes at
forbedre servicen yderligere
12.00 - 13.00 Frokost, networking og sponsorudstilling
13.00 - 13.50 NIS2: Hurtige Gevinster ved Implementering for Cybersikkerhed
Christian Schmidt, Director of Dediko A/S, specialist in IT security solutions
13.50 - 14.00 Pause & Networking
14.00 - 14.50 Politi - NC3, politiets udfordringer inden for Cyberkriminalitet
Lars Mortensen er centerchef for National Cyber Crime Center (NC3) under National Enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I denne rolle er han ansvarlig for politiets efterforskning af kompleks it-kriminalitet, herunder ransomware- og DDoS-angreb rettet mod danske virksomheder.
Under sit indlæg vil Lars komme ind på:
- De aktuelle trusler og trends inden for it-kriminalitet
- Hvordan it-kriminelle økosystemer fungerer
- Hvordan kriminelle aktører anvender kunstig intelligens
- Hvordan politiet efterforsker disse sager
- Hvorfor samarbejdet mellem virksomheder og myndigheder er afgørende
14.50 - 15.00 Pause & Networking
15.00 - 15.50 Efficient Ticket Management: ITIL4 practices in action
Gary Blower, Eficode ITSM Practice Lead
15.50 - 16.00 Pause & Networking
16.00 - 17.00 Fra Tal til Triumf: Hvordan Dataopsamling Revolutionerer Sportens Verden
Mikkel Keldman, Datamanager Team Danmark
17.00 - 18.00 Happy Hour v. Eficode
18.00 - 21.00 Networking og middag
Sikre dig din billet nu for at være en del af denne inspirerende og
fremadskuende begivenhed. Med priser DKK 1.995,00 er der ingen
undskyldning for ikke at deltage. Grib muligheden for at udvide dit
netværk, lære af de bedste og få ideer, som kan transformere din tilgang
til service management!
Arrangør
Lokation
BLOX, Bryghusgade 10, 1473 København
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024
Fra DKK 1.995,00