Spring til hovedindhold

Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024

Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024

Fra DKK 1.995,00

Sted

Dato

08 okt 2024 kl. 09:00 - 21:00
Billetto Peace of Mind
Du kan trygt booke hos os: Billetto garanterer refundering via tilbagebetaling for aflyste events. Læs mere
Accepterede betalingsmetoder:

Beskrivelse

Forum for Service Management: Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024

Arrangør: itSMF

Lokation: BLOX

Billetpriser: DKK 1.995,00

Tid og Dato: 8. oktober 2024, kl. 09:00

Type: Konference

Kategori: #IT #Service Management #AI #Cyber attack #Videnskab

Er du klar til at udforske fremtidens service management og kunstig intelligens? Så må du ikke gå glip af Forum for Service Management den 8. oktober 2024 i BLOX. Denne en-dags konference afsluttet med netværksmiddag, giver dig en unik mulighed for at høre fra førende eksperter inden for feltet og netværke med andre professionelle, der deler din passion for innovation og effektivitet.

Dagen vil være fyldt med spændende oplæg, diskussioner, der blandt andet dykker dybt ned i, hvordan AI kan revolutionere den måde, vi forstår og praktiserer service management på. Uanset om du er en erfaren professionel eller ny i branchen, vil du finde værdifuld indsigt og praktiske tip, der kan hjælpe dig med at føre din organisation fremad.

08.30 - 09.00 Ankomst og indskrivning

09.00 - 09.10 Velkomst

09.10 - 10.00 Hvorfor fejler IT-projekter?

Jens Schmidt, Head of Research Centre for Government IT

10.00 - 10.10 Pause & Networking

10.10 - 11.00 NIS2: Status og Fremtidige Implementeringsplaner for Cybersikkerhed i Danmark

Henning Mortensen, Formand for Rådet for Informationssikkerhed

11.00 - 11.10 Pause & Networking

11.10 - 12.00 Den digitale Hotline - Aarhus Kommune deler oplevelser og erfaringer med digitaliseringen

Liv Moeslund Ahlgren, Conversational AI Developer,  Borgerservice 
Dorte Krogshede,  Product manager & Conversational AI specialist

Chatbotten Muni har siden 2020 været i brug i 37 kommuner og kan
besvare borgernes spørgsmål med 7.500 indbyggede svar i over 50
kategorier. Den har haft mere end 300.000 samtaler og besvarede 25% af
alle borgerhenvendelser i 2022, svarende til 120.000 samtaler.
I 2024 planlægges det, at Muni også skal kunne tale som en
voicebot, hvilket vil øge tilgængeligheden for borgere med digitale
udfordringer. Voicefunktionen skal muliggøre, at borgere kan stille
spørgsmål og foretage tidsbestillinger via telefon, hvilket forventes at
forbedre servicen yderligere


12.00 - 13.00 Frokost, networking og sponsorudstilling

13.00 - 13.50 NIS2: Hurtige Gevinster ved Implementering for Cybersikkerhed

Christian Schmidt, Director of Dediko A/S, specialist in IT security solutions

13.50 - 14.00 Pause & Networking

14.00 - 14.50 Politi - NC3, politiets udfordringer inden for Cyberkriminalitet

Lars Mortensen er centerchef for National Cyber Crime Center (NC3) under National Enhed for Særlig Kriminalitet (NSK). I denne rolle er han ansvarlig for politiets efterforskning af kompleks it-kriminalitet, herunder ransomware- og DDoS-angreb rettet mod danske virksomheder.

Under sit indlæg vil Lars komme ind på:

  • De aktuelle trusler og trends inden for it-kriminalitet
  • Hvordan it-kriminelle økosystemer fungerer
  • Hvordan kriminelle aktører anvender kunstig intelligens
  • Hvordan politiet efterforsker disse sager
  • Hvorfor samarbejdet mellem virksomheder og myndigheder er afgørende

14.50 - 15.00 Pause & Networking

15.00 - 15.50 Efficient Ticket Management: ITIL4 practices in action

Gary Blower, Eficode ITSM Practice Lead

15.50 - 16.00 Pause & Networking

16.00 - 17.00 Fra Tal til Triumf: Hvordan Dataopsamling Revolutionerer Sportens Verden

Mikkel Keldman, Datamanager Team Danmark

17.00 - 18.00 Happy Hour v. Eficode

18.00 - 21.00 Networking og middag

Sikre dig din billet nu for at være en del af denne inspirerende og
fremadskuende begivenhed. Med priser DKK 1.995,00 er der ingen
undskyldning for ikke at deltage. Grib muligheden for at udvide dit
netværk, lære af de bedste og få ideer, som kan transformere din tilgang
til service management!

Arrangør

Lokation

BLOX, Bryghusgade 10, 1473 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .

Forum for Service Management, Tag pulsen på Service Management og AI den 8. oktober 2024

Find billetter

Genbesøg events

Populære events

Nærliggende events

Events fra samme kategori