Havfrue-sejltur for børn
Havfrue-sejltur for børn
Fra DKK 70,00
Sted
Flere tidsrum
Beskrivelse
Livet under havoverfladen
Mød en ægte havfrue ombord på kanalrundfarten og hør historier fra havets bund
Havfruen Havdis lever i vandet i Københavns havn og kanaler. Derfor kender hun kanalrundfartsbådene, som hun altid har drømt om at komme ud at sejle med.
Stromma og WWF Verdensnaturfonden har inviteret Havfruen ombord på sejltur rundt i kanalerne, og her vil hun fortælle alle børn og voksne, hvordan verden ser ud med havfrueøjne:
Hvad sker der under vandet? Hvordan kom der liv i havet? Hvordan passer vi bedst på dyr, havfruer og miljøet? Kom med og få nordiske myter og røverhistorier i børnehøjde.
Det bliver en eventyrlig efterårsferie-sejltur i selskab med en ægte havfrue for børn mellem 4-10 år - og alle andre med hang til havfruer og eventyr!
Støtte til arbejdet for en verden i harmoni
Turen er lavet i samarbejde med WWF - Verdensnaturfonden, der er verdens største naturorganisation. WWF arbejder utrætteligt for at skabe en verden, hvor mennesker og natur lever i harmoni med hinanden.
For hver solgt billet, doneres der 20 kr. til WWF og deres arbejde. Alle børn på turen får et WWF-magasin med hjem.
Turen varer ca. 1 time og sejles i en overdækket båd. Båden sejler fra billethuset på Ved Stranden i København, kajplads 5.
Maks 3 børn pr. voksen (børn: 0-15 år). Alle over 12 år, skal bære mundbind ombord på båden.
Arrangør
Lokation
Ved Stranden, København
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Havfrue-sejltur for børn
Fra DKK 70,00