spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Hvad er god professionel samtaleskik? Et uundværligt foredrag for dig, der arbejder med mennesker

Afholdt event

Hvad er god professionel samtaleskik? Et uundværligt foredrag for dig, der arbejder med mennesker

Fra Gratis

Sted

Dato

18 sep 2019 kl. 18:00 - 19:30

Beskrivelse

Du fortjener at vide meget mere om, hvordan dine samtaler i PRAKSIS bedst skaber resultater, og hvordan du kan bruge dine samtaler som et fagligt værktøj, når du arbejder med mennesker. 

Alt for mange professionelle står alene, når de skal beslutte, hvordan deres samtaler skal foregå - og alt for ofte er der ikke viden nok til at træffe gode beslutninger.

Samtalen er et afgørende værktøj, når du arbejder med mennesker, og hverken du eller de mennesker, du arbejder med, kan være tjent med at du bare “gør noget”.

Du skal vide, hvad du gør og hvorfor!

Vid hvad du vil, og hvordan samtalen kan hjælpe dig!

I foredraget får du fokus på, hvordan du kan holde samtaler, der lader dig nå de mål, du sætter dig. Hvorfor er den gode professionelle samtale vigtig? Hvad ér en god samtale? Hvad skal den indeholde? Og hvordan sørger du for at være i stand til at holde den gode professionelle samtale?

I foredraget kommer vi også ind på, hvordan du bedst styrker andre menneskers indre motivation.

Foredragsholderen 

Engagementet i den gode professionelle samtale er helt i top hos Malene Akpuaka Brandt Andersen. Som foredragsholder, underviser og debattør helmer hun ikke, før de professionelle samtalers niveau er steget.

Malenes samtalebaggrund har hun fra sin praksis med samtaler og i høj grad også fra metoden Den Motiverende Samtale, som hun underviser i.

Hun er uddannet i folkesundhedsvidenskab men er allermest optaget af praksis. Derude hvor bare et lille ord kan gøre en forskel.

Malene leverer altid levende foredrag med inspiration og historier fra sit arbejdsliv som sagsbehandler, mentor, støttekontaktperson og underviser.

Deltagere ved foredraget/Målgruppe

  • Du arbejder med samtaler - både korte og lange.
  • Du har et mål med dine samtaler - du ønsker at ændre noget (det kan fx være at skabe tryghed, motivation, compliance eller ændring hos mennesket du taler med).
  • Du kan være leder, sygeplejerske, lærer, læge, sagsbehandler, socialrådgiver, pædagog, misbrugsbehandler, sosu og meget, meget mere.
  • Du ønsker at blive endnu mere bevidst om, hvordan du bedst bruger dine samtaler effektivt.

Læs mere om Motikons arbejde her: www.motikon.dk

(Hør foredraget i Vejle: https://billetto.dk/e/hvad-er-...)

Arrangør

God professionel samtaleskik Samtalen er et allestedsnærværende værktøj, når I arbejder med mennesker. Det er afgørende vigtigt, at I tager samtalen alvorligt som fagligt værktøj, og at I sikrer et fokus på samtalekompetencer. Til et foredrag med Motikon får I inspiration, provokation og værktøjer til at sikre fagligheden i jeres samtaler. Foredraget kan I bruge som udgangspunkt for en større debat på arbejdspladsen eller i netværket, eller I kan bruge det som inspiration til den enkelte medarbejder. Motikon tilbyder flere forskellige foredrag og workshops, som kredser om emnet den gode professionelle samtale. Læs med nedenfor og bliv inspireret. Book på 40264284.

Lokation

Køge Bibliotek Køge Bibliotek, Kirkestræde 18, 4600 Køge

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .