Spring til hovedindhold
Event afsluttet - Gik du glip af denne event? Se disse spændende events i stedet! Er du her for detaljer om det tidligere event, bare scroll ned.

Indlæser.....

 
 

Andre events fra arrangøren

Genbesøg events

Indlæser.....

 
 

Indlæser.....

 
 

Events du ville elske

Indlæser.....

 
 

Nærliggende events

  • Arrangerer du events?

    Billetto er platformen for dig, der ønsker at sælge flere billetter og samtidig spare tid på billetadministration.

  • Idéer, initiativer og videre forløb | FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling

    Afholdt event

    Idéer, initiativer og videre forløb | FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling

    Fra Gratis

    Sted

    Dato

    06 dec 2021 kl. 15:00 - 17:00
    Billetto Peace of Mind
    Du kan trygt booke hos os: Billetto garanterer refundering via tilbagebetaling for aflyste events. Læs mere
    Accepterede betalingsmetoder:

    Beskrivelse

    Hvilke initiativer er der behov for for at udvikle bedre processer og projekter i tværfaglige samarbejder mellem kunstnere, arkitekter og landskabsarkitekter?
    Det tredje arrangement i FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling samler op på den viden, de erfaringer, idéer og forslag, der kommer frem under de to første arrangementer. Programmet er foreløbigt og opdateres efter afholdelse af de første arrangementer; Kunst i byudvikling og Kunst i byrum og bygninger. 

    PROGRAM
    15.00-15.10: VELKOMMEN: Direktør Lars Autrup, Arkitektforeningen
    Introducerer FORUM, dagens program og dagens oplægsholdere

    15.10-15.25: OPLÆG: Øje for nye mulighedsrum v/ Ditte Vilstrup Holm, Post.doc, CBS/KØS
    Oplægget trækker på observationer fra de to første FORUM seminarer og giver et bud på, hvordan der kan skabes bedre samarbejder omkring kunst, arkitektur og byudvikling.
     
    15.25-15.40: OPLÆG: Stenka Hellfach, kunsthistoriker, Somewhere, og Tyra Dokkedahl, arkitekt og journalist, Seriously Fun. 
    Gennemgår de indsigter og den fælles viden, der er kommet frem under de to første arrangementer, samt de idéer og forslag, der er sendt i forbindelse med spørgeskemaet. 
     
    15.40-16.00: TVÆRFAGLIGE SAMTALER: Deltagere i tværfaglige grupper. 
    Respons på behov, idéer og initiativer, der kan bidrage til at kvalificere arbejdet med kunst i det byggede miljø og tilrettelæggelsen af tværfaglige samarbejder. Gerne drøftelse og idéudvikling 
     
    16.00-16.30: FÆLLES SAMTALE: Oplægsholdere og deltagere
    Fælles opsamling vedr. initiativer, idéer og videre forløb
     
    16.30-17.00: MINGLING: Vin, kaffe og flødeboller

    ØVRIG INFO
    Om FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling
    FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling
    er et initiativ udviklet af kunsthistoriker Stenka Hellfach, Somewhere, og arkitekt og journalist Tyra Dokkedahl, Seriously Fun. De samarbejder i flere projekter, hvor de rådgiver bygherrer og kommuner om udvikling og realisering af kunstprojekter i bygninger, byer og landskaber.

    Intentionen er at afdække behovet og interessen for et tværfagligt netværk, der kan være med til at kvalificere bygherrer og kommuners arbejde med kunst i det byggede miljø, samt behovet for at igangsætte initiativer for at styrke tværfaglige samarbejder. Det sker i tre arrangementer i efteråret 2021.

    Målgruppen for de tre arrangementer er kunstnere, arkitekter, landskabsarkitekter, byudviklere og bygherrer, der ønsker at dele viden og erfaringer, danne relationer på tværs af fag/roller og at kvalificere arbejdet med kunst i det byggede miljø. De tre arrangementer bliver afholdt i samarbejde med Billedkunstnernes Forbund og Arkitektforeningen og er støttet af Statens Kunstfonds Projektstøtteudvalg for Billedkunst og Dreyers Fond.

    Dokumentation og opsamling
    Arrangementerne bliver optaget til internt brug. Der vil blive fotograferet under arrangementerne. Input, idéer, forslag, viden og erfaringer, der kommer frem under arrangementerne, vil blive samlet op. 

    Efterfølgende vil deltagere også få mulighed for at bidrage med idéer og forslag til konkrete initiativer eller viden, der kan løse konkrete behov, udvikle og/eller kvalificere arbejdet med kunst i det byggede miljø. Deltagere skal derfor være opmærksomme på, at de vil modtage et spørgeskema efter arrangementet, som selvfølgelig er frivilligt at svare på. 

    Input, idéer, forslag, viden og erfaringer samles op i et idékatalog, der distribueres til deltagere, oplægsholdere, fonde og andre interesserede. Fotografier fra arrangementerne kan indgå i idékataloget.

    Arrangør

    Lokation

    Akademisk Arkitektforening, Åbenrå 34, 1124 København

    FAQ

    • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

      Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

      De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

    • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

      Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

    • Hvor finder jeg linket til et online event?

      På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

    • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

      Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .

    Afholdt event

    Idéer, initiativer og videre forløb | FORUM for kunst, arkitektur, landskab og byudvikling