spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Influencer marketing - do's & dont's

Afholdt event

Influencer marketing - do's & dont's

Fra DKK 150,00

Sted

Dato

13 maj 2020 kl. 14:00 - 16:00

Beskrivelse

Får du indimellem henvendelser fra kendte, bloggere eller social medie influencers, der vil lave et samarbejde og promovere dine produkter på deres kanaler? Eller vil du gerne finde ud af, om influencer marketing kan gavne din virksomhed og generere større kendskab og på sigt mere salg?

Og vil du kende til alle de vigtige do's & don'ts for at opnå gode resultater med et influencer samarbejde?

Så er dette oplæg noget for dig!

Denne dag vil Instagram og Influencer specialist Camilla Stemann Jensen give dig værktøjerne til at indgå et succesfuldt samarbejde med en influencer fra start til slut. Du får svar på spørgsmål som "hvordan vælger jeg den rette influencer til mit brand?", "hvordan laver jeg den rette forventningsafstemning?", "hvilke steps skal jeg være opmærksom på af do's and don'ts undervejs i samarbejdet?" og "hvordan får man det optimale udbytte af et samarbejde med en influencer"?

Om oplægsholderen:

Camilla Stemann Jensen er stifter af Influencer Akademiet, Instagram Akademiet og bureauet Cphagency.dk. Hun har en fortid som marketing manager i den internationale virksomhed YELP og har selv arbejdet som blogger og influencer siden 2012 og ved derfor, hvordan man skaber resultater via influencer marketing. Hun udgav i slutningen af 2019 e-bogen "Sådan bliver du en god influencer, som pt. er downloadet af mere end 1500. Takket være sin Instagram udgav hun også en populær kogebog i 2017, som i dag er i 6. oplag, og hun har sidenhen solgt sine kurser udelukkende via sociale medier. Camilla er desuden medvært på podcasten “Influencer”.

Lokation

Online, 0 0

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .