spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

InnoFounder Mini Demo Day (+WORLD CUP), batch of February 2018

Afholdt event

InnoFounder Mini Demo Day (+WORLD CUP), batch of February 2018

Fra Gratis

Sted

Dato

21 jun 2018 kl. 13:00 - 18:30

Beskrivelse

You are cordially invited the InnoFounder Mini Demo Day for the batch of February 2018. On this day, we will celebrate that the batch is halfway through their time at InnoFounder. On this day each of the startups will share:

  • Their perfect 2-minute pitch.
  • What they’ve been up to: Learnings, tools, methods and results of the past 6 months.
  • What they will be up to: Plans in the foreseeable future and where they aim to be when leaving InnoFounder.

The startups will present in front of an expert panel of seasoned entrepreneurs, designers and investors, who will score the teams and offer feedback. See all the startups of the February 2018 batch here.

UPDATE: It dawned on us that the mini demo day is happening at the same time as Denmark versus Australia. Therefore, we'll be showing the game during the day. In the half time as well as after the stage show, we will all meet for some light food, drinks, and mingling.

Programme:
13.00 Welcome / Christoffer H. Malling, Head of Incubator & Sune Knudsen, COO, The Danish Design Centre
13.05 Introduction to mini demo day & the expert panel / Jan K. Henningsen, Head of Mentoring
13.10 InnoFounder presentations pt. I
14.00 WORLD CUP: Denmark vs. Australia
15.50 From Design Thinking to Business Model Innovation and Beyond / Stiven Kerestegian, Head of Innovation & Strategy, CIID
16.00 InnoFounder presentations pt. II
16.50 Break
17.00 InnoFounder presentations pt. III
17.55 Final words from the expert panel
18.00 Sign-off and drinks

Participants will be representatives from the Danish ministries, agencies and business development and promotion organisations. They will join employees, management, board members and supporters from the organisations behind InnoFounder; Innovation Fund Denmark, Copenhagen Institute of Interaction Design (CIID) and Danish Design Centre (DDC) including all the startups and their team members.

We are very excited to have reached this significant milestone with our second batch and look forward to celebrating them on June 21st with you.

For more information, contact Astrid Stokholm at astrid@innofounder.dk – or read more about InnoFounder here.

Arrangør

Lokation

CPH FOOD SPACE CPH FOOD SPACE, Slagtehusgade 11, 1715 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .