eventet sluttede

JUNK IN THE TRUNK - Bagagerumsloppemarked

DKK 250,00 - DKK 400,00

Sted

Dato

14 maj 2022 kl. 10:00 - 17:00

Beskrivelse

TØM DIT PULTERKAMMER OG SÆLG DET PÅ ROSKILDE'S STØRSTE BAGAGERUMSLOPPEMARKED.

Oplev ægte retro, nostalgi og vintageting i Musicons hyggelige omgivelser.

Gå på opdagelse og gør et godt fund blandt de gamle og spændende ting.

Få en rigtig hyggelig dag for dig og din familie på Musicon, som samme dag foruden vort store loppemarked også inviterer til stort streetfoodmarked samt Vinyl- og grejmarked.

Benyt også muligheden for at besøge en af Musicons mange attraktioner, fx Ragnarock, Containerstriben, og Kunstsmedjen

DER ER GRATIS ADGANG FOR BESØGENDE - TILMELDING KUN FOR STADEHOLDERE.

Priser

  • Stadeplads: Parkeringsbås                                            = 250 kr. pr. plads
  • Stadeplads: Hjørne parkeringsbås (salg fra 2 sider)       = 400 kr. pr. plads
  • Leje af bord: Begrænset antal                                     = 100 kr. pr. bord


Regler for leje af stadeplads

Salg

  • Der må ikke sælges fødevarer, drikkevarer og øvrige kioskvarer.
  • Hvis der sælges ting, der måtte kræve en særlig godkendelse, påhviler det sælgerne selv at søge den fornødne tilladelse.

Mødetidspunkt

  • Bagagerumssalget starter kl. 10:00 og slutter kl. 17:00.
  • Mødetidspunkt for at opsætte dine ting for dagen, kan ske i mellem kl. 8-9.45
  • Møder man ikke ind senest kl. 9.30, mister man plads og indbetaling.

Stadeplads

  • Stadepladsen skal overholdes inden for de angivne mål. Dog kan man leje 2 stadepladser ad gangen
  • Når man tilmelder sig bagagerumssalget er det indforstået at man holder sin plads fra start til slut og ikke pakker sammen før tid, da dette kan skabe forvirring for de deltagende samt besøgende.

Bil og parkering

  • Da det ikke er et krav, kan man selv vælge om man vil parkere bilen på sin stadeplads eller et andet sted, men i mellem kl. 9.45 og 17 må man IKKE køre med bil på pladsen.

Borde og oprydning

  • Har man bestilt et bord, bliver dette udleveret på dagen.
  • Stadepladserne skal efterlades ryddede og rengjorte.
  • Affald må ikke efterlades på pladsen eller ved affaldskurvene.
  • Sørg altid for at rydde op efter dig selv når bagagerumssalget er over – på den måde får alle en bedre oplevelse.

Har du spørgsmål, er du altid velkommen til at skrive til: info@pse-musicon.dk

Arrangør

PSE Musicon er et firma stiftet af 2 aktører på Musicon, udsprunget af de muligheder bydelens samskabelse giver.

Med dybt kendskab til Musicon bydelen og dens aktører, laver vi events i og omkring bydelen ligesom vi bistår eksterne aktører med planlægning og afvikling af deres arrangementer.

Lokation

P-Plads P-Plads, Havsteensvej, 4000 Roskilde

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .