spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Kan det fikses? - Et interaktivt Reparations- og stand-up Comedy - eksperiment

Afholdt event

Kan det fikses? - Et interaktivt Reparations- og stand-up Comedy - eksperiment

Fra DKK 65,00

Sted

Dato

27 apr 2018 kl. 20:00 - 21:20

Beskrivelse

Er du også træt af tingenes tilstand? Men ved ikke helt, hvor du skal sætte ind? Så kom til "Kan det Fikses" - aften på Posthus Teatret.

Tingfikseren Niels Monberg har pakket værktøjskufferten, taget el-cyklen fra Nyborg og sidder klar ved sin arbejdsstation på Posthus Teatrets scene for, sammen med aftenens vært, komiker Carsten Eskelund, at kigge nærmere på det defekte, det knækkede, det der skulle have været så godt, men som nu er så skidt.

Det er ganske simpelt; Du medbringer noget, der er gået i stykker. Det kan være elektrisk, hånddrevet, tudsegammelt eller alt for nyt. Oldemors kukur eller den fuldautomatiske æbleskivepande med timer du fik af den partner, som du, indtil du pakkede den ud, troede du skulle dele resten af livet med. Og hvis du er heldig, reparerer Niels det, kvit og frit. Mens der skrues og loddes taler vi om tingenes betydning, Niels giver nyttige fifs og Carsten bidrager med relevant stand-up.

Lokation

Posthus Teatret Posthus Teatret, Rådhusstræde 1, 1466 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .