KUNSTTUR TIL FYN
KUNSTTUR TIL FYN
Fra Gratis
Sted
Dato
Beskrivelse
Vi mødes kl. 8:15 på busholdepladsen på Østre Banevej ved Køge Station, hvorfra bussen kører præcis kl. 8:30 med kurs mod Kerteminde.
Kl. 10:00 - 11:15 besøger vi Johannes Larsen Museet, Møllebakken 14, 5300 Kerteminde. Her får vi ca. 30 min. introduktion til Johannes Larsens bolig og værksted, hvorefter vi udforsker stedet på egen hånd.
Kl. 12:00 - 13:00 er der frokost (for egen regning) på det gamle traktørsted CARLSLUND i Fruens Bøge Skov - som er særlig kendt for sin fremragende æggekage med flæsk og bacon. Af hensyn til tiden vil det være en fordel at du/I forudbestiller æggekagen her på siden. Hvis ikke, bedes du/I på forhånd have bestemt frokosten fra menukortet, så bestillingen kan gå hurtigt på selve dagen. Æggekage eller ej, frokosten betales på traktørstedet.
Kl. 13:15 - 14:30 besøger vi Galleri Galschiøt, Banevænget 22, 5270 Odense. Her viser Niras os rundt i galleriet og fortæller om de interessante aktiviteter på stedet.
KL. 15:15 - ca. 16:15 er vi på Clay Keramikmuseum, Danmark Kongebrovej 42, 5300 Middelfart.
Kl. ca. 18 er vi atter ved Køge Station.
Læs en mere udførlig beskrivelse af turen på vores hjemmeside.
Inkluderet i prisen er:- Entreer alle 3 steder, samt rundvisning på Johannes Larsen Museet og Galleri Galschiøt
- Kaffe/te formiddag og eftermiddag
- Bustransport
- frokost/drikkevarer på Carlslund
- drikkevarer i bussen
Arrangementet er for medlemmer af Køge Kunstforening. Ikke-medlemmer skal være i følge med et medlem .
Arrangør
Lokation
P-pladsen bag Køge Station, Østre Banevej, 4600 Køge
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
KUNSTTUR TIL FYN
Fra Gratis