Kursus: Når tasterne taler - konflikthåndtering på sociale medier

19 jun 2018 kl. 09:00 - 15:30

Gammel Kongevej 3E, Gammel Kongevej 3E, 1610 København


Kursets formål: At træne metoderne til at håndtere kritik fra kunder og foregribe konflikter. Håndtering af konflikter der allerede er opstået, så det ikke bliver til en shitstorm.

Det får I:

  • Konflikter, kriser og shitstorms - hvordan opstår de på nettet? Og hvorfor?
  • Basis principper i konflikthåndtering, samt supplement til jeres egne retningslinier
  • Konflikter og skriftlighed - hvad er godt at vide om kunderne? Hvad er det de tænker, når de skriver en klage?
  • Liste over faresignaler, som I selv er med til at udbygge
  • Indføring i skriftlig konflikthåndtering - herunder 10 gode formuleringer
  • Strategiske overvejelser ift. håndtering af konflikter, herunder risikobilledet for virksomheden
  • Retfærdighedsoplevelse og træning i kommunikationsgrebet tryk/træk
  • Et eksemplar af bogen Når tasterne taler
  • Morgenkaffe, frokost og snacks i løbet af dagen

Målgruppe:

Social media-teams, kundeserviceafdelingen, kommunikationsfolk med hands on på social media.

Underviserne:

Nana Dall - psykolog og certificeret konfliktmægler

Katrine Emme Thielke - digital rådgiver og social media specialist

Sammen har de skrevet bogen Når tasterne taler - konflikthåndtering på sociale medier

Kursus: Når tasterne taler (19. juni, 9-15.30)

DKK 2.790,00 + DKK 69,00 gebyr