spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

LIVESTREAM: WORKSHOP OM FORRETNINGSMODELLER FOR MATERIALE- OG BYGNINGSPAS

Afholdt event

LIVESTREAM: WORKSHOP OM FORRETNINGSMODELLER FOR MATERIALE- OG BYGNINGSPAS

Fra Gratis

Online-event

Dato

08 okt 2020 kl. 13:00 - 16:00

Beskrivelse

LIVESTREAM af WORKSHOP OM FORRETNINGSMODELLER FOR MATERIALE- OG BYGNINGSPAS 

Hvornår? : Kl.13-16 d. 8/19 2020

Hvor?      : Link til livestream sendes per mail 48 timer inden, ved sen tilmeldelse sendes umiddelbart inden start.

Hvad       : Læs med neden for

Globalt bidrager byggeriet med omkring 39% af de samlede klimapåvirkninger. Cirka 11% af de samlede globale emissioner stammer fra forbrug af materialer til nybyggeri og renovering af eksisterende byggeri. Derudover forbruger byggeriet store mængder problematisk kemi.

Bæredygtig udvikling – både i form af nye teknologier og nye byggevarer, men også udvikling af ny policy frem mod en ’new normal’, er vigtig værktøjer til at overkomme dette.

Trafik- Bygge- og Boligstyrelsen har derfor initieret en analyse af eksisterende materialepas, der har til formål at give bedre muligheder for at genanvende byggematerialer, reducere udgifterne til vedligeholdelse og renovering samt en mere systematisk håndtering og reducering af byggematerialer med problematiske stoffer.

Du kan få indflydelse på hvordan vi kan organisere og finansiere sådan et pas ved at deltage i workshop om forretningsmodeller for materiale- og bygningspas. Vi faciliterer diskussionerne, men det er jer, som skal trække i arbejdstøjet og fylde rammerne ud. Vi vil blandt andet dykke ned i:

Hvor skaber passet værdi og for hvem?
Hvordan binder passet værdikæden sammen?
Og hvem skal betale for hvad?

/Opgaven varetages af DTU, Dansk Standard, NCC, Henning Larsen, Sundahus og DBI.

Arrangør

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .