spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Lønforhandling for studerende og nyuddannede

Afholdt event

Lønforhandling for studerende og nyuddannede

Fra Gratis

Sted

Dato

22 okt 2018 kl. 16:00 - 19:00

Beskrivelse

Lønforhandling for studerende og nyuddannede

At få den rigtige løn er ikke noget, du automatisk kan regne med at få. Du skal selv forhandle dig frem til den. Men der er heldigvis hjælp at hente!

Øhh, hvad jeg skal have i løn?
Det kan være svært for studerende og nyuddannede at forhandle den første løn. Det vigtigste er at få jobbet, og så bliver lønnen det punkt, man ikke får snakket igennem. Det kan blive et problem mange år frem, for det er ikke let at få ændret den løn, man i første omgang har sagt ja til. Så hvordan griber man det an?
Det vil Solveig Schmidt give nogle bud på. Hun er journalist og har i 10 år arbejdet som forhandler. Solveig giver dig nogle fif til, hvordan man forbereder sig til den del af ansættelsessamtalen, der handler om løn. Hun fortæller også, hvordan man under selve snakken om lønnen undgår at få sagt ja til noget, man fortryder bagefter.

Der vil blive serveret sandwich og vand/kaffe/te.

Arrangementet er åbent for alle studerende og nyuddannede ved KADK.

Lokation

KADK KADK, Philip De Langes Allé 10, 1435 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .