spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

M3 Cityringen

Afholdt event

M3 Cityringen

Fra DKK 150,00

Sted

Dato

12 okt 2019 kl. 14:00 - 15:30

Beskrivelse

Nu åbner Metroens Cityring.

Det vil vi gerne fejre, med en tur med Metroen. Vores guide er tidl. stadsarkitekt Jan Christiansen.

Konceptet er enkelt, vi tager hele turen rundt, med står af på nogle stationer, for at se særlige udtryk eller detaljer. 

På udvalgte stationer går vi også over jorden, at se på hvordan Metroen har påvirket indretning af nye interessante og originale byrum, samt hvordan Metroen bidrager til Københavns udvikling.

Tænk blot på, hvordan Metroen kommer til at sammenbinde byens centrale bydele, Østerbro, Nørrebro, Frederiksberg, Vesterbro og Indre By.

Lige nu har vi planer om 10 stop på turen, ud af de ialt 17 stationer der er på M3 Cityringen - men det kan blive til flere.

Metroservice har desværre afslået vores ansøgning om en særlig eventbillet. Billetten til Metroen skal derfor tilkøbes separat på stationen eller på rejsekort.

Billetprisen er excl. billet til Metroen.

 

Mødested, foran Østerport Station (v/den gamle stationsbygning, indgang til S-tog)

Arrangør

Lokation

Foran Østerport Station (S) Foran Østerport Station (S), Oslo Pl. 8, 2100 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .