MOËT & CHANDON ____________ GRAND BUBBLY BRUNCH CRUISE
Beskrivelse
ELLE PRÆSENTERER
MOËT & CHANDON
GRAND BUBBLY BRUNCH CRUISE
I KØBENHAVNS KANALER
Brunch-fænomenet har opnået kultstatus, fordi der ikke er grænser for de favoritter, der kan serveres i kombinationen af to måltider på én gang. Sødt, salt, bittert, crunchy, smooth ... Der spilles på alle smagstangenter – for slet ikke at tale om det visuelle, hvor serveringerne ofte er en æstetisk farvesymfoni.
Hvis brunchen også er din ‘metier’, skal du med til Möet Grand Bubbly Brunch, hvor du kan nyde en skøn brunch fra Sidecar med et boblende strejf af Moët & Chandon. I anledning af Moët Grand Day deler Moët & Chandon tips om servering af champagne, og fortæller ELLE om at sammensætte den mest elegante, smagfulde og ikke mindst Instagram-værdige brunch.
Værtinde: ELLE Video & Special Content Editor, Rose Maria Boelsmand
Dress code: Daytime chic
* Idet der vil forekomme udskænkning af alkohol, skal du være minimum 18 år for at deltage. Moët & chandon forbeholder sig retten til at forespørge om gyldigt billed-id på dagen.
* Grundet begrænsede køkkenfaciliteter ombord, er det desværre ikke muligt at imødekomme fødevareallergier og intolerancer.
* Grundet bådens faciliteter, seates gæster ved borde af 6 personer, og som mindre selskab vil I derfor dele bord med andre gæster.
* Billetter er ikke-refunderbare.
PLEASE DRINK RESPONSIBLY
Arrangør
Lokation
Admiral Kaj, Larsens Plads Admiral Kaj, Larsens Plads, Kajpladsen foran Admiral Hotel. , 1250 København K
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .