spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Morgenmad med mening; Få hands-on erfaring med brugerrejser

Afholdt event

Morgenmad med mening; Få hands-on erfaring med brugerrejser

Fra Gratis

Sted

Dato

20 nov 2019 kl. 08:30 - 11:00

Beskrivelse

Vil du blive klogere på, hvordan din ydelse opleves fra modtagerens perspektiv? Tag på rejse med din bruger og lær at kortlægge og forstå din service, som den opleves for dem, den er skabt til!

I CFIA anvender vi ofte metoden brugerrejser. Det gør vi blandt andet for at:

  • skifte perspektiv og forstå en ydelse eller service set med brugerens øjne
  • gå holistisk til værks og undersøge hvordan ydelsen påvirkes af andre indsatser og aktører
  • forstå ydelsen som et sammenhængende forløb der dannes og påvirkes af forskellige aktiviteter og oplevelser
  • få det bedste udgangspunkt for at designe meningsfulde offentlige services

Har du lyst til at få en introduktion til metoden brugerrejser, blive introduceret til konkrete cases hvor brugerrejser har spillet en vigtig rolle og få hands-on erfaring med metoden?

Så kom til mini-workshop, når CFIA byder på morgenmad og klæder dig på til at gå hjem og prøver kræfter med brugerrejser i eget arbejde.


Tid og sted

Onsdag d. 20. november 2019, CFIA, DOKK1
8.30-9.00: Check-in og morgenmad
9.00-11.00: Oplæg og workshop

Arrangementet er for Aarhus Kommunes medarbejdere og tildeling af pladserne sker efter først-til-mølle princippet.

Arrangør

Lokation

Dokk1, niveau 2.2, Center for innovation, workshopzonen Dokk1, niveau 2.2, Center for innovation, workshopzonen, Hack Kampmanns Pl. 2, 8000 Aarhus

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .