spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Events du har kigget på
Indlæser.....
 
 
Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

Peter Nøhr og Morten Schou er gæstekokke i BIRKEMOSEGAARD KØKKEN

Afholdt event

Peter Nøhr og Morten Schou er gæstekokke i BIRKEMOSEGAARD KØKKEN

Fra DKK 150,00

Sted

Dato

21 jul 2017 kl. 18:30 - 23 jul 2017 kl. 22:30

Beskrivelse

Morten & Peter overtager køkkenet i tre dage og laver menu med fokus på grøntsager og frisk fanget fisk fra Odden Havn.

Det er to klassisk uddannede kokke med et fokus på grønt og en fortid i flere fantastiske køkkener.

Hvid fisk, østers & brændt citron

Stegt kål i egen sauce

Aromatisk tomat i vanilje, markblomster, honning og citrus

Nye løg, flækærtepuré, korianderkapers, olivenolie

Kungs kartofler i urter og saltdej

Lun ost som en ‘salat’, skaldyr og gåsefod

Trækulsgrillede rødbeder med mørke bær, fennikel og hybenroser,


Vi åbner dørene kl 18.30 og sætter os til bords sammen kl ca 19.15

Menu'en koster 385,-

Reservation og billetter


Drikkevarer tilbydes i både glas og flaske. Fra 45,-

Arrangør

Her kan du booke plads til et af vores arrangementer eller bord i vores Køkken Se mere på birkemosegaardkokken.dk

Lokation

BIRKEMOSEGAARD Køkken, Oddenvej 165, 4583 Sjællands Odde

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .