Andre events fra arrangøren
Indlæser.....
 
 
Andre events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Anbefalede events
Indlæser.....
 
 

Nabomøde i Ørestad

eventet sluttede

Nabomøde i Ørestad

Billetter fra Gratis

Sted

Dato

09 nov 2022 kl. 17:00 - 19:00

Beskrivelse


Kom og hør, hvad der sker i Ørestad Nord, City og Syd, når By & Havn inviterer til nabomøde onsdag den 9. november kl. 17-19 i HUB1 på Kay Fiskers Plads 10 i Ørestad City. 


På mødet vil By & Havns medarbejdere og repræsentanter fra Københavns Kommune give en status på byudviklingen i Ørestad. Herefter vil der være mulighed for at stille spørgsmål og få en uddybende snak ved temaborde. Du kan også møde GFS Ørestad, repræsentanter fra grundejerforeninger samt flere andre aktører i Ørestad. 

Har du emner, du gerne vil have belyst, er du velkommen til at sende en mail til info@byoghavn.dk senest onsdag den 2. november.

Vi byder på en forfriskning undervejs og glæder os til at se jer.

Med venlig hilsen

By & Havn

Læs mere om alle By & Havns arrangementer på byoghavn.dk/arrangementer hvor programmet til nabomødet i Ørestad også løbende opdateres.


Arrangør

By & Havn udvikler nye bykvarterer i København og driver Københavns Havn. Ambitionen er at skabe sunde, bæredygtige og sammenhængende bykvarterer af høj kvalitet med plads til fællesskaber, det gode liv i byen og en levende havn i samspil med Københavnerne. By & Havns aktiviteter finansierer offentlig infrastruktur, der gør det lettere og mere bæredygtigt at være københavner.

Lokation

HUBNORDIC, HUB1 HUBNORDIC, HUB1, Kay Fiskers Pl. 10, 2300 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .