spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

NATDISK julegøgl

Afholdt event

NATDISK julegøgl

Fra DKK 115,00

Sted

Dato

08 dec 2017 kl. 21:00 - 09 dec 2017 kl. 03:00

Beskrivelse

Aiii, så nærmer julen sig igen….og i disse post-faktuelle tider, vil jeg ty til den nymodens skik

med at love stort, aflevere noget andet og benægte for resten.
Så NATDISK afholder julefrokost. Vi skal klippe klistre, hygge og smage på det brune stads…???
Gu skal vi da ej!!
Vi byder til profylaktisk julegøgl, hvor trykket ligger på dans, sved, uartig og funk!
Vi byder på en WONDERLAND, dog med nedenstående tvist:
Mange har efterspurgt en NATDISK, hvor vi spillede lidt mere moderne repertoire og da vi nu allerede
har solgt ud (med Jul & gøgl), så kom da an……Vi spicer sættet op med lidt mere moderne end sædvanligt. Så ser vi hvordan ”gulvet” responderer. Ser vi sprækker, så er det fluks, lige hjem til Moder Funk!!
Vi har gaflet lille Vega (med tilstødende bar/lounge) og kan garantere spas og løjer,
dog hermetisk befriet for julesange, etc.
I det hele taget DEN julefrokost, vi selv ville ønske at ende hos, når svinet er vel fortæret
og grisen skal tændes…

Arrangør

Lokation

Vega, Enghavevej 40, 1674 København

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .