Netværk på tværs
Netværk på tværs
Fra DKK 200,00
Sted
Flere tidsrum
Beskrivelse
Netværk på tværs
Snup en kop kaffe, spis en croissant og mød andre med samme interesse for netværk som dig. Hver den første torsdag i måneden inspirerer vi dig til at netværke godt og med et klart formål – på kirstinelund i Lystrup.
Vi er et stort fællesskab af mennesker og virksomheder, der tager netværk dybt seriøst. Vores netværksfacilitator hjælper med at dyrke relationerne på tværs og pleje din netværksmuskel.
Er du ikke klar til at sige farvel efter to timer?
Så netværk videre i vores bibliotek eller kaffebar bagefter. Du er også velkommen til at sætte computeren i stikkontakten og arbejde fra kirstinelund resten af dagen – kvit og frit.
Arrangør
kirstinelund er et dynamisk fællesskab i Lystrup nord for Aarhus. Vi knytter mennesker sammen og driver virksomheder fremad.
Her finder du over 130 virksomheder i åbne og lukkede kontorer, et konferencecenter med mødelokaler og en café, der tilbyder frokost og lækker forplejning.
Som virksomhed og lokal kan du også smutte forbi Sundhedshuset kirstinelund og klare dagens træning eller kigge forbi Gårdens kaffebar, der serverer specialkaffe og lækkert bagværk.
På kirstinelund er synergier på tværs
og netværk ikke noget, vi kunstigt sætter i gang. Det er en naturlig del af
kulturen og den konstante ”summen” her hos os.
Velkommen til.
Lokation
kirstinelund, k4 Storsalen – Lyshøjen 2, Lyshøjen 2, 8520 Lystrup
FAQ
-
Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?
Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?
De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .
-
Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?
Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .
-
Hvor finder jeg linket til et online event?
På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .
-
Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?
Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .
Arrangerer du events?
Billetto er platformen for dig, der ønsker at sælge flere billetter og samtidig spare tid på billetadministration.