spring til hovedindhold

Event afsluttet - Gik du glip af denne event?

Tjek disse håndplukkede kommende ud!For detaljer om tidligere event, bare rul ned.
Indlæser.....
 
 
Nærliggende begivenheder
Indlæser.....
 
 
Events fra samme kategori
Indlæser.....
 
 
Lignende oplevelser

Netværksmøde for detailbranchen: Sådan bliver din virksomhed en succes på Facebook

Afholdt event

Netværksmøde for detailbranchen: Sådan bliver din virksomhed en succes på Facebook

Fra Gratis

Sted

Dato

28 aug 2019 kl. 18:00 - 21:00

Beskrivelse


Bliv skrap på markedsføring af din detailforretning på det sociale medie Facebook

På de tidligere netværksmøder har vi fået viden om, hvad kunderne forventer af detailhandlen. 

Kunderne har en forventning om, at detailhandlen kender dem, tilbyder en personlig oplevelse, engagerer sig i dem – og desuden at det altid er let at shoppe. Det betyder at den fysiske butik og e-handlen/online kommunikation smelter mere og mere sammen.

Netop online markedsføring og sociale medier er et område, som detailbranchen er meget bevidst om. På netværksmødet stiller vi derfor skarpt på Facebook, og hvad du optimalt kan bruge dette medie til ift. DIN virksomhed. 

På mødet vil du få praktiske inputs til, hvad man som fysisk butik med fordel kan ligge vægt på, så man brænder igennem, når man annoncerer sin butik online. Derudover vil du få indblik i, hvordan Facebook annonceringsværktøj fungerer. Det vil sige: 

- Hvilke målgrupper man kan lave
- Hvor meget det koster
- Hvordan man laver sin egen annonce og meget andet.

HUSK: Medbring tablet eller PC

Målgruppe: Netværksmødet er både for virksomhedsejere, ledere og medarbejdere indenfor detailbranchen i Rebild Kommune 

Program:
Kl. 18.00 Velkommen & spisning
Kl. 18.45 Sådan bliver din virksomhed en succes på Facebook v. Morten Kyvsgaard, Kyvsgaard Kommunikation 
          Karina Kjær, Go!communication 
Kl. 19.45 Pause & networking
Kl. 19.05 Fortsat: Sådan bliver din virksomhed en succes på Facebook
Kl. 20.50 Intro til næste netværksmøde
Kl. 21.00 Tak for idag


Baggrund for dannelse af Detailnetværk Rebild 
Den fysiske detailhandel i de mindre byer er udfordret fra mange forskellige kanter, og det kan have stor betydning for butikkens eksistens. Større indkøbscentre, stigende nethandel, ændring i forbrugernes købsmønstre, større forventninger til kundeoplevelsen og udviklingen af den digitale teknologi er med til at stille større krav til din butik.  

I Rebild Kommune er detailbranchen sat på agendaen, hvilket betyder at der vil blive sat fokus på, hvordan butikker i alle byer i kommunen kan vækste, udvikler sig og via netværk styrke kompetencer. Og vigtigste af alt, hvordan kan netværk være med til at styrke din butik. 

I Rebild Kommune mener vi, at en sund og velfungerende detailhandel i bybilledet har en stor betydning for byens fremadrettet potentiale, da denne kan være med til at skabe vækst, nye arbejdspladser, styrke fællesskabsfølelsen og øge befolkningstilvæksten. Og derfor er dette netværket, Detailnetværk Rebild, stablet på benene. Det er gratis for alle aktører i service- og detailbranchen i hele Rebild Kommune. 

Vil du vide mere om netværket, eller har du andre spørgsmål? 

Kontakt
Birgitte Frost Larsen
Business Rebild
Tel. 2338 0517
Mail: bfla@rebild.dk

Arrangør

Lokation

Business Rebild Business Rebild, Østre Alle 6, 9530 Støvring

FAQ

  • Jeg har ikke modtaget min billet via e-mail. Hvad skal jeg gøre?

    Det første du skal gøre, er at tjekke spam, uønsket post samt reklame mappen, da vi desværre nogle gange smide derhen. Det skyldes dine billetter er sendt som vedhæftet fil og det kan betrægtes som spam af nogle systemer. Alternativt kan du altid finde dine billetter ved at logge ind på din Billetto konto, som du kan tilgå via vores app eller browser. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg ønsker at annullere min billet og modtage en refusion. Hvad skal jeg gøre?

    De fleste billetter kan desværre ikke altid refunderes. Men du er altid velkommen til at kontakte arrangøren direkte, for at se om de er villige til at acceptere din forespørgsel om en refundering. Du kan kontakte arrangøren ved at klikke på arrangør og dernæst kontakt eller besvare din ordrebekræftelse. For mere hjælp, læs her .

  • Jeg har skrevet mig på ventelisten, hvad sker der nu?

    Hvis flere billetter bliver tilgængelige, vil du få besked (via e-mail) sammen med de andre som er tilmeldt ventelisten. Det er efter først-til-mølle-princippet. For mere information, læs her .

  • Hvor finder jeg linket til et online event?

    På ordrebekræftelsessiden ved genenmført køb eller på ordrebekræftelsen sendt til dig på mail. Normalt vil arrangøren af eventet oplyse dig om dette i din ordrebekræftelses email, som du modtager fra os, eller efter ordren er booket sende dig en email med de informationer du skal bruge. Du kan også læse event beskrivelsen, da de kan have oplyst det der, hvordan du får adgang til eventet. For mere information, læs her .

  • Hvad er en billetforsikring, og hvorfor skulle jeg have brug for det?

    Med billetforsikringen har du mulighed for at modtage en refusion, ved nogle uforudsete hændelser gennem ERV. For mere information, læs her .